28.6.14

Kilka nowości :)


 Jeszcze 2 tygodnie i urlop, 3 tygodnie do ślubu..czasu coraz mniej, a jeszcze tyle rzeczy rzeczy do załatwienia. Jednak na chwilę obecną się odstresowujemy i kibicujemy Brazylii :)
Udanych wakacji! :)
Buty z powyższego zdjęcia- baleriny- nn 30 zł, sandałki- real 15 zł

niebieska bluzka- Butik 17 zł, biała- real 12 zł (ale miałam jakieś zniżki i kupiłam ją za ok 1,70 zł ;p )

 biała- House ok 23 zł, różowa- House- ok. 11 zł

 sweterek- allegro 15 zł, bluzka w kropki- sh ok 3 zł

 Brazylia!- prezent :*

 sweterek- House 20 zł, spodnie od piżamy- real 10 zł, naszyjnik- House 10 zł, pierścionki- Top Secret 5 zł

i kilka kosmetyków :)

15 komentarzy:

  1. Koronkowe baletki są śliczne! Będą idealne do delikatnych, kobiecych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta woda perfumowana heat beyonce jest cudowna :) pokazuj rozlozone bluzki jestem ciekawa :) ile jestescie ze soba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba :)
      jesteśmy razem ok 3,5 roku :) znamy się dłużej

      Usuń
    2. no to ładnie :) cieszę się Waszym szczęściem :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zapachy od Beyonce :)
    No i kurcze ile nowości! :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się balerinki, bluzeczka z serduszkiem i ta z napisem Lucky :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne sandałki, też takich szukam i szukam i znaleźć nie mogę ;3 W efekcie kupię chyba trochę inne, ale podobne ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy ;) białe balerinki bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sandały i balerinki:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.