7.6.14

Efekty ćwiczeń

 Dzisiejszy post miał być zupełnie inny, ale z racji tego że zrobiłam sobie w końcu zdjęcie postanowiłam Wam pokazać moje efekty :) Zaczęłam ćwiczyć jakoś na początku lutego, w maju zrobiłam sobie dłuugą przerwę , ale od czerwca znowu ćwiczę. Wydawało mi się, że nie ma żadnych efektów, ale widzę że jednak są :) Wszystkie spodnie zrobiły się luźniejsze na brzuchu, zmniejszył się obwód talii także warto było :) Tym bardziej, że mam dopasowaną suknię ślubną no i lato idzie, nowy strój kąpielowy już na mnie czeka. 

W dalszym ciągu robię 10 minutowy trening na uda i pośladki z Mel B. Jednak zamiast treningów na brzuch z Mel B przerzuciłam się na 10 minutowy trening na boczki, talię z Tiffany Rothe: 


Zdecydowanie bardziej wolę takie treningi. Te ćwiczenia są tak samo męczące jak te Mel B, ale odpowiadają mi te podczas których mogę się bardziej poruszać no i wykonuję je na stojąco, a nie na leżąco jak z Mel B. 
Do tego dorzucam ABS bikini workout lub ABS workout. Polecam!

Jeśli chodzi o efekty ćwiczeń na uda i pośladki to też są :) Na nie nie musiałam długo czekać, bo zauważyłam je już po 3 tygodniach. Czasami nie chce się ćwiczyć, ale warto o siebie zadbać i się trochę poruszać.

13 komentarzy:

  1. Ja też trenuję z Mel B. szczególnie lubię ćwiczenia na ręce i pośladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że widać efekt, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takich efektów <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/dziao-sie-dzis-tak-wieleze-az-ciezko.html
    nowy pooost <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, też od niedawna ćwiczę, najbardziej zalezy mi na zrzuceniu boczków, więc Tiffany oczywiście jest. :D stosujesz jakąś dietę do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) ogólnie jem to na co mam ochotę, ale raczej zdrowo się odżywiam. Jakieś fast foody rzadko, słodyczy prawie wcale, bo mnie do nich jakoś nie ciągnie i w sumie dobrze :)

      Usuń
  5. Gratuluję świetnych efektów. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widać efekt! tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Mel B i Tiff ćwiczę już od dawna. Obie są świetne :) Gratuluje wytrzymałości i efektu!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ćwiczę z Mel B ale szukam jeszcze czegoś, spróbuję też może z Tiffany ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.