31.5.14

Znowu nie mam pomysłu na tytuł

 Dziś ostatni dzień maja..nie wiem jak to się stało, dopiero co ubieraliśmy choinkę, a tu już zaraz wakacje. Co prawda ja już wakacji jako takich nie mam, ale w tym roku wszystko się zmienia (no i wzięłam 3 tyg. urlop ;P ). 19 lipca coraz bliżej. Prawie wszystkie najważniejsze sprawy pozałatwiane. Pewnie niedługo pojawi się mały stresik :) Zostało tak mało czasu, a dopiero co to wszystko planowaliśmy.






 bluzka- 15 zł Mini Maxi, sweter- 20 zł chińczyk, spodnie- 20 zł szafa.pl, torebka- 30 zł Atmosphere (allegro)

10 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :) Poklikasz w banery? :) Z góry dziękuje :) :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak te dni szybko lecą...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyglądasz :) wszystko mi się podoba w tym zestawie :)) dobrane idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie! :) a urlop - życzę by był udany! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Geometryczne wzornictwo wraca do łask mody? Słusznie, bo jest niezwykle oryginalne. Niestety, nie każdemu w nim do twarzy - mnie na przykład nie bardzo :))
    Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.