11.5.14

Spacer

 Zdjęcia robione podczas ostatniego spaceru. Pogoda jest piękna, także trzeba z niej korzystać. Lepiej wybrać się na spacer niż zalegać w domu przed komputerem :)
Wy też tak przeżywacie tą Eurowizję? Dla mnie to trochę śmieszne...przecież ten konkurs nie był organizowany pierwszy raz...doskonale wiemy o tych wszystkich dziwnych głosowaniach, przekrętach. Od samego początku można się było spodziewać, że wygra baba z brodą ( skandale się sprzedają), więc po co to tak przeżywać...Nie przepadam za piosenką Cleo i Donatana, ale jak dla mnie pokazali się z dobrej strony, byli inni, a że nie wygrali to trudno. Jednak moim zdaniem wystawienie na scenę tych kobiet, które ubijały masło czy prały to przegięcie ( no sorry, ale wyglądały jak prostytutki...) dlatego nie dziwię się, że pojawiały się negatywne opinie. Dziewczyny, które tańczyły z Cleo były o wiele ładniejsze i lepiej się prezentowały. Tamte mogli sobie odpuścić. Całe szczęście, że nie pojechała dziewucha wysmarowana śmietaną (zbłaźniła się więc jej nie wzięli?). Pewnie wiele osób ma zupełnie inne zdanie, wiem o tym.

 




6 komentarzy:

  1. ojjj, to Ci zazdroszczę. :D ja następny wyjazd od Niemiec zaliczam w lipcu. <3 udanego wyjazdu!
    co do występu na Eurowizji. szczerze powiedziawszy jak dowiedziałam się o tym, że oni tam będą, to pomyślałam: heeej, mają szansę na wygraną. samego występu nie oglądałam, ale co i róż czytam opinie internautów - opinie są podzielone. ale i tak najbardziej przykry dla mnie jest fakt, że w wynikach statystycznych na kogo najczęściej były oddawane głosy, polacy nie głosowali nawet na swoich.
    nie wiem jak wyglądał występ, jak się prezentowali, ale uważam, że i tak spory sukces, że dotarli tak daleko. + biorąc pod uwagę australijskiego babo-chłopa, nasze 'prostytutki' wypadły chyba nienajgorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem strasznie wkurzona, bo ludzie na nas bardzo glosowali i mielibysmy 5 miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki + jeansówka = idealne zestawienie :)
    co do eurowizji to mam wrażenie, że piosenka babochłopa o wyzbyciu się uprzedzeń trafiła do zbyt wielu serc, bo wyglądem to to nie urzekało. Jak dla mnie to było niesmaczne... Zdecydowanie wolałabym już oddać głos na skandynawski zespół, który jak dla mnie wypadł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    kliknij mi w numerki pod zdjęciami jeśli możesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.