5.5.14

Przepis na sałatkę Piccante z KFC

 Dzisiejszy post będzie inny niż zazwyczaj. Gdy zakładałam tego bloga (już 1,5 roku temu...) to postanowiłam, że będę tu zamieszczać także ulubione przepisy. Pojawiają się one rzadko, dlatego dziś przychodzę do Was z "przepisem" na sałatkę a'la Piccante z KFC (moją naj <3 ).


 Do jej zrobienia nie potrzebujemy niczego wyjątkowego, a jest na tyle fajna, że możemy do niej dorzucać praktycznie wszystko co lubimy. Jest bardzo łatwa i szybka w zrobieniu. Jak dla mnie idealna na każdą porę dnia :)

Składniki:
  • panierowane polędwiczki- to główny składnik sałatki Piccante z KFC. Bez nich to nie ta sałatka :)
Te kupiłam w Biedronce za ok. 7,50 zł. Można je oczywiście także zrobić samemu, wystarczy znaleźć przepis na panierkę (google) :)
  • sałata, najlepiej kilka rodzajów
 Wykorzystałam mix sałat z sałatą lodową ( Biedronka 3,99 zł). Jedno opakowanie starczy na 2 duuże porcje:)
  •  sos sałatkowy- wykorzystałam sos grecki ( ok. 2,50 za 4 opakowania). Jest pikantny i pasuje do polędwiczek. Jednak aby zrobić podobny do oryginału potrzebujemy:
  - pół kubka jogurtu naturalnego
  - przyprawy: papryka ostra, słodka, sól, pieprz, czosnek, pieprz cayenne 


Sos powinien być bardzo pikantny.



  •  pomidory
  •  ser żółty (kostka- będziemy go trzeć na wierzch sałatki)
  • pestki dyni
 Wykonanie:
  1. Wsypujemy sałatę do miseczki
 2.  Podgrzewamy polędwiczki

 3.  Kroimy pomidory (większe cząstki)

 4.   Kroimy podsmażone polędwiczki

 5.  Pomidory i polędwiczki dodajemy do sałatki. Na wierzch dodajemy trochę startego sera, pestki z dyni.

 6.  Robimy sos (według przepisu na opakowaniu) lub robimy sos a'la piccante według przepisu na początku notki.

 7.  Wlewamy sos do sałatki, mieszamy i gotowe. Dobrze jest robić sałatkę w misce z pokrywą. Wystarczy zamknąć miskę i potrząsać a sałatka będzie idealnie wymieszana i polana sosem :)

Smacznego!!!

9 komentarzy:

  1. Omomomo *.* uwielbiam sałatki! Są zdrowe i łatwe do przygotowania :) tej jeszcze nie jadłam, ale niedługo spróbuję! lecę po składniki do sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wygląda smakowiciej bardziej jak się ją samemu zrobi niż jak się ją kupi w KFC, chodź w KFC ją jadłam i do dzisiaj bardzo ją lubię. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie sałatki :)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,muszę sobie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yummy!

    Check out my blog:)
    Follow me if you like it via GFC or Google circles and I will follow you back :))
    http://the-newone.blogspot.nl
    Instagram - hellodashi
    Have a nice day <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zglodnialam oglądając te zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na sałatkę :) Na pewno zapamiętam i kiedyś zaserwuję znajomym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.