20.5.14

Primark haul :)



Witam po tygodniowej nieobecności. Tak jak w poprzednim roku, tak samo i w tym wybraliśmy się na kilka dni do Hannoveru. Chyba zakochałam się w tym mieście. Jest tam pięknie. Nie mam wszystkich zdjęć z wyjazdu, dlatego dzisiaj pokażę co upolowałam w Primarku.

Nie kupiłam wielu rzeczy, mimo tego, że ceny były bardzo zachęcające (t-shirt po 2, 3 €, bluzki po 5,6). Niemki wychodziły z Primarka obładowane, kupowały po 5,6 toreb ciuchów. No ale biorąc pod uwagę ich zarobki to nie ma się co dziwić. Ich portfele nie odczuwają takich zakupów. Czemu u nas nie ma tego sklepu :(

  •  kuferek- 10 € (idealny, właśnie taki chciałam)
  • tregginsy- 9  € (w tamtym roku kupiłam takie jasne i jestem z nich bardzo zadowolona)

  •  t-shirt- 3 € (oversize, jest świetny)
  •  tunika- 6 € ( neonowe rękawy, idealna do leggisów)
  •  dresy- 6 € (świetny materiał, mega wygodne)
  • pomadka w pisaku- 2  € (nigdy takiej nie miałam, już po pierwszym użyciu bardzo mi się spodobała)

 I to by było na tyle :) Chciałam jeszcze kupić jedną bluzkę, ale w końcu zrezygnowałam i teraz trochę żałuję. Kilka innych zakupów (niektóre mam już dawno, ale jeszcze ich nie pokazywałam):

  •  bransoletki- 1 € (H&M)
  • miętowe trampki - 19 zł nn
  •  sukienko tunika z numerkiem- 10 zł ryneczek (dziękuję :* )

  •  tunika w azteckie wzory- 15 zł (Mini Maxi)
  • cieliste szpilki- 59 zł (Deichmann, będą idealne na ślub, wesele, poprawiny- dobrze, że panna młoda nie musi już mieć białych butów :) )

10 komentarzy:

  1. ale ci zazdroszczę, że byłaś w primarku:) byłam tam raz parę lat temu i łatwo w nim zwariowac chociaż kolejki i tłumy mnie wykończyły wtedy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. no to fakt, mimo tego, że jest przeogromny (4 wielkie poziomy) to czasami trudno było się przecisnąć. Ciuchy kupowałam na oko żeby nie wchodzić do przymierzalni, bo tam trzeba było czekać min. 30 min :) Ale do kas nie było takich kolejek, nawet 5 min nie czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tregginsy spoko baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się torebka jest śliczna <33!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...też uwielbiam torby-kuferki! Są o wiele ładniejsze i wygodniejsze niż np. torebki w fasonie worków. Przynajmniej według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się bardziej podobają :) No i otwierając ją widzę co mam w środku, nie muszę grzebać i szukać

      Usuń
  6. Świetne rzeczy i przystępne ceny. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Zazdroszczę <3 A kuferek ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.