5.4.14

Wiosenna wishlista :)

Dzisiaj taki luźny post na temat tego, jakie rzeczy chciałabym mieć na wiosnę (i lato :) ). Oczywiście wszystkich ich nie kupię, ale myślę, że kilka rzeczy uda mi się znaleźć za niewielkie pieniądze (oszczędzam!). W lipcu wychodzę za mąż także zbieram na ważniejsze wydatki, jednak suknię już mam, więc mogę trochę odetchnąć. A poza tym w maju znowu jedziemy do Hannoveru- Primark ;)
Zapraszam do oglądania! :)
  • białe krótkie trampki
 Jakieś zwykłe. Conversy są świetne, ale nie wydam tyle kasy na buty, które będę zakładała raz na jakiś czas. Można je nosić w sumie do wszystkiego, jasnych i ciemnych rzeczy, jeansów i zwykłej koszuli czy spódnicy i koszulki. Muszę takie kupić :)
  • neonowa bluzka
 T-shirt, sweterek, bluzka- obojętnie, ale najchętniej w takim kolorze jak na zdjęciu.
  • skórzana spódniczka
 Pewnie niektórym się już przejadła, ale ja chciałabym mieć jakąś fajną rozkloszowaną spódniczkę. Może niedługo pojawi się nowe DIY ;)
  • mgiełka
 Wiecie, że je uwielbiam :) No i mam ich już kilka, ale myślę, że te bluzki są tak uniwersalne i praktyczne, że kupię sobie kolejną. Tym bardziej, że najładniejsze są z Primarka dlatego najpierw tam poszukam :)
  • cieliste szpilki
Na wesele, poprawiny i jeszcze inne okazje. Takie buty zawsze się przydadzą :)
  • kolorowe baleriny

 Do codziennego biegania do pracy, na spacery. Mam różne, ale lubię mieć kilka par do wyboru :)
  •  pastelowa sukienka
Potrzebuję takiej na poprawiny, ale nie tylko. Taka sukienka jak i cieliste szpilki przyda się na różne okazje.
  • T-shirt baseball

 Do legginsów, rurek, luźnych i sportowych zestawów.
  • spodnie w kwiaty

 Spodnie albo legginsy, bardzo mi się podobają :)
  • ciekawa narzutka, marynarka

Tak właściwie już do mnie jedzie :) 27 zł z przesyłką także mam nadzieję, że będzie ok.


I to chyba by było na tyle. A Wy co chcielibyście kupić ?

10 komentarzy:

  1. Fajna lista. Niektóre rzeczy też by mi się przydały :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta marynarka jest świetna, jeszcze za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz fazę na bluzki! *.* są eleganckie i kobiece a zarazem można się w nich dobrze czuć, są wygodne :) + trampki must have!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamierzam zamówić na dniach Conversy, ale zobaczymy jeszcze :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie wishlista juz sie szykuje!:D:D:D
    co do Converse ja mam swoje już prawie dwa lata i są w stanie doskonałym... zero odklejonej gumy czy innych problemów, a prałam je w pralce!! polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę pastelową sukienkę <3 świetny post!

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/04/elegant.html

    OdpowiedzUsuń
  7. takie spodnie w kwiaty widziałam w pepco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je widziałam, ale chciałam trochę inne :)

      Usuń
  8. Ta neonowa bluzka i sukienki są piękne! :)
    Obserwuje zatem zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.