2.4.14

Łupy z sh i nie tylko :)

Jestem chora dlatego w dzisiejszym poście pokażę nowości, a  kiedy wyzdrowieję i dalej będzie taka piękna pogoda to pokażę je na sobie. Bez zbędnego przeciągania, zapraszam do oglądania :)



  • zwykłe, basicowe bluzki - morelowa neonowa i biała - każda po 10 zł Real
  • czarna z koronkowym przodem - wymiana na vinted


  • spodnie ze skórkowymi wstawkami - 27 zł (nowe) szafa
  • jeansy - 30 zł Lidl

  • morelowa bluza - początkowa cena 39,99 Takko, dostaję od nich kupony rabatowe, kupiłam ją za 29,99
  • żółta sukienka H&M - 3 zł sh

  • żółty sweter - 15 zł Real
  • miętowa narzutka - wymiana na szafie
  • bluzka z kwiatki - 1,50 zł sh

  • balsam (prezent)
  • błyszczyki (5,99 zł i 4 zł)
  • masło do ust Nivea (5,99 zł)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy :) Mogłabym prosić o poklikanie w banery po prawej stronie na moim blogu? :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/2014/04/mickey-chanel-sheinside-and-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy :) wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się już doczekać żeby zobaczyć to wszystko na Tobie! :) jestem szczególnie ciekawa tych spodnii ze skórzanymi wstawkami. zdrowiej, bo czekamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to szybko naprawić :3 które firmy mają lżejsze wymagania?

      Usuń
    2. Ja współpracowałam z DressLily, Firmoo i Born Pretty Store. Oni nie wymagali ode mnie żadnych kliknięć. Wysłali mi rzecz, którą sama sobie wybrałam i musiałam ją pokazać na blogu :) Sami do mnie napisali ale myślę, że możesz spróbować :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak wygląda ta żółta sukienka z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear!
    You blog is adorable!!
    Follow to follow??
    Let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne łupy, podobają mi się bardzo te rzeczy :) Balsam i błyszczyk do ust sama używam są genialne!:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno nie robiłam większych zakupów ciuszkowych! :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.