13.4.14

Kwiecień plecień :)

Wydawałoby się, że to  tylko jakieś stare przysłowie...a jednak jakie prawdziwe :)Każdy dzień jest inny, wczoraj można było chodzić bez kurtki, dzisiaj już w płaszczyku,jutro ma być 9 stopni, a potem znowu wiosna i 17. Nie lubię takiej zmienności.

Na dzisiejszych zdjęciach chyba pierwszy raz pokazuję się w rozpuszczonych włosach a od wizyty u fryzjera minął już dobry miesiąc, dużo je ścięłam. Spodnie pokazywałam ostatnio w nowościach, a bluzkę w wishliście. Zaraz po wstawieniu tego posta byłam w Szachownicy i znalazłam ją za 15 zł, także wzięłam ją bez zawahania :)





  • spodnie- 20 zł szafa.pl
  • bluzka- 15 zł Szachownica
  • sweterek- 20 zł chińczyk
  • trampki- 30 zł no name

11 komentarzy:

  1. Kochana, Ty to na tych zdjęciach, to taka dziewczyneczka jesteś ;))) Taka 16-latka, ale to super, że tak młodo wyglądasz. :)
    U mnie pogoda też zmienna, wczoraj słońce a dziś zimno i deszcz kropi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem...wszyscy mi to mówią :) ale nie narzekam jak dają mi tyle lat mniej :D

      Usuń
  2. Szkoda,że kwiecień tak przeplata ;c
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a mój kwiecień nie przeplata - na szczęście! Może nie mogę się cieszyć idealną pogodą, ale z pewnością stabilną - cały czas temperatura buja się ok. 10-12 stopni.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz ;)) ciekawe leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bądź co bądź te powiedzonka o miesiacach często się sprawdzają:) fajny tshirt:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż, pogoda - kobieta, zmienną jest :P mi tam ona nie straszna :)
    świetny t-shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  7. a Ty nie masz wolnego, swieta itp? :)
    Cieszę się bardzo :) hmm, to może z tego, że jestem bardzo wymagająca (bo wiem, że ludzie to kupują) i w sumie częściej czegoś nie polecam, jednak jak już się coś trafi to musi być to naprawdę dobre, więc duża szansa, że się sprawdzi u innych :) ale właśnie może też po prostu odpowiadają ci one jak mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam...ale to tylko 4 dni :)
      pewnie tak :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.