24.3.14

Wczoraj lato, dzisiaj zima :)

 Nie lubię takich nagłych zmian w pogodzie. Jeszcze w sobotę było bardzo ciepło i można było chodzić w samej bluzie, a dzisiaj przez cały dzień sypie śnieg i nie obeszło się bez kurtki zimowej i kozaków. Mam nadzieję, że to pożegnanie zimy i już więcej nie będzie takich niespodzianek :)


 A wracając do poprzedniego posta- chodziło mi o wyobrażenie swojej własnej osoby. Głównie naszego wyglądu, ale nie tylko. Czy obraz siebie jaki posiadamy odbiega od tego jacy naprawdę jesteśmy? 




8 komentarzy:

  1. Ładna, codzienna stylizacja . Co do pogody, u mnie trochę deszczu i pochmurnie, podobno w weekend ma być ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula, trampki, leginsy :) tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie - póki co - niestety typowo jesiennie: deszcz, wiatr, chmury... Ech, a taką ładną mieliśmy wiosnę tej zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, chociaż ja bym dodała więcej dodatków :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką pogode <3
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Super na nich wyglądasz. Bardzo lubię wiosenną pogodę. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna koszula :) wychodzisz juz za maz? :O :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 lipca :) stara już jestem, więc nie tak już :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.