15.3.14

Na sportowo, ale nie do końca :)


  Zastanawiałam się ostatnio jak tak naprawdę wyglądam- czy tak jak widzę się w lustrze, czy jak wychodzę na zdjęciach. Niby na zdjęciach wygląda się trochę inaczej, ale znowu kiedy patrzę w lustro to mam wrażenie, że wyglądam grubiej niż w rzeczywistości. Oczywiście nie biorę pod uwagę tych sklepowych luster w przymierzalniach...w niektórych wyglądam jakbym miała anoreksję...Chyba muszę podpytać bliskich (jeśli to czytasz to mi powiedz :* ).

Dzisiaj bardziej sportowy look, ale nie do końca. Bluza jest dresowa, ale dzięki ciekawemu nadrukowi nie jest taka zwykła. Mega wygodna, świetna do rożnych stylizacji i kupiona na końcówce wyprzedaży w NY za 29 zł :) Trampki z tamtego roku, uwielbiam je nosić, szczególnie kiedy jest już za ciepło na kozaki, a za zimno na balerinki. No i spodnie. Kupione we wtorek w Lidlu "na oko" za 29 zł. Są świetne!







15 komentarzy:

  1. Ta bluza jest świetna! Uwielbiam takie bogate wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza psinka <3 bardzo fajna bluza :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach grubo na pewno nie wyglądasz! A jak w porówaniu z rzeczywistością no to nie wiem :D
    Super bluza :)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś chudzinką!:) ale ja mam podobnie,w lustrze zawsze wyglądam jak kotlecik:D a na żywo ludzie mówią mi,że jestem chudzielcem

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie wyglądasz na zdjęciach, nie za chudo ani nie za grubo, zwyczajnie, dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza świetna, a na zdjęciach postrzegasz się inaczej niż osoby z Twojego otoczenia ;)

    +Może wspólna obserwacja?
    http://fashion-style-we-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. trampki *.* i sweterek *.* omg cudeńka! Wyglądasz ekstra i wcale nie jesteś gruba, ani zbyt chuda.. jesteś w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana masz świetną figurę :) idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty wylapujesz te promocje ;) szczuplutka jestes i napewno na zywo tez, tylko ci sie moze wydaje inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ale śliczny psiak :) Świetna figurka! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna dziewczyna jesteś, zauroczyłem sie tobą. naprawde ,chciałbym miec z toba jakis kontakt.Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale jestem zaręczona :)

      Usuń
    2. to gratuluje.i zazdroszcze twojemu chłopakowi.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.