30.3.14

Miesiąc z Mel B



Zarzekałam się, że nie będę ćwiczyć ani z Chodakowską ani z Mel B, ale skoro zrobiło się wokół tego wszystkiego takie zamieszanie to stwierdziłam, że jednak spróbuję. Skoro tyle osób się ruszyło i zaczęło o siebie dbać, to dlaczego ja nie mogę?
Jestem po pierwszym miesiącu ćwiczeń. Chcecie wiedzieć czy widzę jakieś efekty?


Po pierwsze nie zależy mi na zrzuceniu wagi. Chciałam jedynie popracować trochę nad brzuszkiem, udami i pośladkami. Moje pierwsze podejście do ćwiczeń skończyło się po 2 dniach...(słomiany zapał). Drugie podejście było bardziej przemyślane. Wybrałam treningi z Mel B, jakoś bardziej mi odpowiadają. Ćwiczenia z Ewą wydawały mi się trochę nudne. Ćwiczę od miesiąca, co drugi dzień, więc wychodzi jakoś 4 razy na tydzień. Nie wierzyłam w wielkie efekty, ale miło się zaskoczyłam.

Wykonuję:

10 minutowy trening brzucha



10 minutowy trening ud i pośladków



Trening ABS 

Trening ABS dorzuciłam jakieś półtora tygodnia temu, bo mi się spodobał :)

Rezultaty:

Jeśli chodzi o brzuch to nie widzę znaczącej różnicy (zgubiłam 3,4 cm w talii ale nie wiem kiedy, bo nie mierzyłam się przed rozpoczęciem ćwiczeń). Pierwsze efekty jednak są...szkoda, że nie zrobiłam zdjęć przed ;/. Przypomniało mi się po 3 tygodniach także porównam za jakiś czas :)
Po 3 tygodniach ćwiczeń:






Natomiast jeśli chodzi o uda i pośladki to jestem bardzo zadowolona :) Nie sądziłam, że te ćwiczenia aż tyle dadzą. Skóra się napina, staje się jędrniejsza, wygładzona. Jakieś 3 lata temu baaardzo schudłam, strasznie wyglądałam. Teraz moja waga wróciła do normy, ale zaczął pojawiać się cellulit. Po ćwiczeniach na nogi zaczyna znikać, już teraz- po miesiącu wygląda to o wiele lepiej :) Także jeśli masz z tym problem to polecam 10 minutowy trening na uda i pośladki z Mel B! :)


Ćwiczę dla siebie, dla lepszej kondycji, ale głównie dlatego żeby trochę się poruszać i nie zalegać przed telewizorem czy laptopem. Kiedyś prowadziłam bardziej aktywny tryb życia, teraz mam siedzącą pracę, spędzam kilka godzin przed komputerem i odczuwam tego skutki. Trzeba się ruszyć! :)

10 komentarzy:

  1. hehe widze moje cwiczenia :) efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam że nie zrobiłam zdjęć przed a to są zdjęcia po 3 tygodniach, robione tego samego dnia :) dlatego nie widać różnicy :) porównam za jakiś czas

      Usuń
  3. Ja ciągle próbuję ćwiczyć, ale szybko mnie ta wena na ćwiczenia odpuszcza. :( Dziś ćwiczyłam, ostatnio też, muszę się wziąć za siebie!

    Kochana, skoro zostały Ci 4 miesiące do ślubu, to na pewno masz już wszystko dopięte na ostatni guzik. :):) Jak ja bym chciała, żeby i do mojego ślubu już tylko 4 miesiące zostały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko, jeszcze sporo rzeczy do załatwienia :)
      szybko zleci, rok temu też tak mówiłam :)

      Usuń
  4. Życzę wytrwałości. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te treningi są super! chyba też zacznę z nich korzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie zaczynam już teraz! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zalajkowałam to i zaraz ide ćwiczyć!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.