3.3.14

Kwiaty :)


 Kto śledzi mojego bloga przez dłuższy czas pewnie zauważył, że uwielbiam motyw kwiatowy. Zawsze mi się podobał i chyba nigdy mi się nie znudzi ( dobra...miałam pewną fazę i najchętniej ubierałabym się tylko na czarno i nic takiego słodkiego jak kwiatki czy falbanki, ale to było dawno...). Teraz kiedy robi się coraz cieplej ubrania w kwiatki ubieram coraz częściej. Trzeba się pozytywnie nastawić na wiosnę :)


 Mój urlop dobiegł końca...jutro do pracy. Cieszę się bo jak ostatnio pisałam spędziłam go bardzo aktywnie i naprawdę odpoczęłam, także teraz oby do lipca :)






spodnie- 40 zł F&F, bluzka 25 zł Mini Maxi, kurtka- ok. 70 zł F&F, buty- ok. 60 zł merg.pl

12 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna bluzeczka;)) ja tez kocham kwiaty, ale juz w sumie nie kupuje bluzek z tym motywem, ale swego czasu mialam ich naprawde duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta bluza, przygarnęłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia i śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wiosennie ;) fajny zestaw, idealny na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiatki to oryginalne i kobiece podkreślenie całości ubioru! zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie <3

    http://love-little-berry.blogspot.com/----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że te zdjęcia są takie malutkie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your sweater! So cute :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo nie lubiłam tego motywu, dziś mogłabym w kwiatach chodzić cała;) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio polubiłam kwiatowy motyw :) śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.