9.3.14

Etui na tablet DIY



 Dawno nie było żadnego DIY dlatego dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na zrobienie własnego etui np na tablet. Nie ma w tym nic aż tak trudnego, szczególnie jeśli szycie nie jest dla Was czarną magią. Jednak wszystkiego można się nauczyć :)



Na początku trzeba oczywiście znaleźć lub kupić materiał i zamek. Etui miało być dla mojego Narzeczonego dlatego sam wszystko dobierał. Biały skaj i czerwony zamek. Jeśli jesteście początkującymi "krawcowymi" łatwiej będzie uszyć pokrowiec z jakiegoś cieńszego materiału.


 Na materiale rysujemy kształt naszego pokrowca i wycinamy go.


Następnie zabieramy się za przyszywanie zamka.  Użyłam do tego maszyny do szycia, ale myślę, że można też próbować ręcznie. Mój zamek, nić  i materiał mają kontrastowe kolory więc wszystko musiało być przyszyte równo i dokładnie.
Zamek oczywiście rozpinamy- będzie łatwiej go przyszyć, ale pamiętajmy o sprawdzaniu czy równo szyjemy, aby dobrze się zapinał. Zamek przyszyłam do górnej części, a następnie skręciłam i przyszyłam go do całego boku. Potem wystarczyło wywinąć materiał na drugą stronę i zszyć dół.






Gotowy pokrowiec prezentuje się tak:



Można do niego włożyć jakąś włókninę aby zabezpieczał tablet, czy dodatkowo czymś go przyozdobić według własnego uznania :)

19 komentarzy:

  1. No tak... Już wiem, jak zrobić etui, tylko skąd mam wziąć tablet? :D
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabletu nie mam, ale to etui to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło genialne, może na telefon sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też je lubię ;p fajny pomysł, zamiast wydawać kilkadziesiąt złotych ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, w sumie to właśnie miałam kupić etui :D Ale i tak chyba jestem za leniwa żeby to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście w domu mam krawcową, tak więc za szycie na szczęście zabierać się nie muszę :)! muszę przyznać, iż etui wyszło bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo fajnie wyszło ;) naszła mnie ochota, żeby sobie takie zrobić, ale nie mam tabletu :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spryciarz z Ciebie! :) Świetnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing blog,I'm new follower hope you can follow me to xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł :) Teraz szkoda tylko, że tabletu nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuję kochana za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty do uszycia i praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.