13.2.14

Zegarek od Born Pretty :)

Przedwczoraj przyszła do mnie paczuszka od sklepu Born Pretty. Dostałam od nich propozycję współpracy- mogłam wybrać sobie zegarek (mój wybór padł na TEN model). Mam już kilka zegarków i rzadko je noszę, dlatego jakiś czas temu postanowiłam, że będę je częściej zakładać bo bardzo mi się podobają  :)

 Firma Born Pretty Store ma w swojej ofercie ciekawe zegarki dla kobiet women's watch, ale także różne pokrowce na iPhone (np5)- iPhone5 case, czy Samsungi- Samsung cases.

Paczuszka dotarła do mnie w ok. 3 tygodnie, zegarek był pięknie i bezpiecznie zapakowany, także jest to ogromny plus. Sam zegarek też bardzo mi się podoba :) Niby taki zwykły, czarny i klasyczny, ale dzięki wieży Eiffla na pewno nie jest nudny :)









Dostałam także dodatkową baterię, także nie muszę się martwić :)

Jeśli podobają Wam się zegarki lub pokrowce to wpisując hasło ANC10 dostaniecie 10% zniżki na zamówienie (darmowa przesyłka).  Warto skorzystać, bo ceny są naprawdę niskie :)


18 komentarzy:

  1. Zegarek jest prześliczny! :)
    I psiak z Tobą :)
    Pozdrawiam,
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanio to nie mają, bo te zegarki z Genevy są u nas na allegro za 10zł, a tutaj za 9 dolarów czyli ok 30zł :P :D
    http://www.bornprettystore.com/lady-fluorescent-color-jelly-watch-cream-silica-colors-available-p-7621.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te może i tak :) zwróciłam uwagę raczej na pokrowce na telefony, bo można je dostać za niecałego dolara, więc o wiele taniej niż u nas

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana u mnie do LBA !! :)
    Szczegóły znajdziesz na http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek jest świetny! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej niż z dodatkami kojarzę ich z ozdobami do paznokci. Ale dla mnie są raczej nieosiągalni - jakoś nie potrafię się przełamać (czyt. przekonać) do międzynarodowych zakupów :c
    Miłych Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Świetny zegarek. Dostałaś go w ślicznym pudełeczku.Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zegarek, bardzo mi się podoba :) Ja za to przyczepiam się do zegarka i na okrągło go noszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na paczkę od nich :P Fajny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny masz ten zegarek! Fajnie,że tak ładnie zapakowany i dodatkowa bateria od niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajefajny zegarek ! :P ostatnio mam fazę na zegarki a ten jest przecudny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny!
    obserwuje;* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  12. Zestaw jest bardzo udany, a ty pięknie wyglądasz:)Wspaniałe zdjęcia i ciekawy blog:)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.