27.2.14

Wycieczkowo :)

 Od soboty jestem na urlopie :) Wreszcie! Nie mogłam się doczekać kilku wolnych dni od pracy, muszę odpocząć od tego wszystkiego. Jak na razie spędzam go dosyć aktywnie, pewnie za sprawą pięknej pogody:) Wycieczki, spacery, trochę spraw do załatwienia i zanim się obejrzałam to już mamy czwartek (tłusty czwartek w dodatku). Zjadłam jednego pączka i chyba na tym się skończy- nie jestem ich wielką fanką ;)


 Dzisiejsze zdjęcia z poniedziałkowej wycieczki na Szwajcarkę :)







10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, ciekawe widoki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa, Szwajcarka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki zegarek piękny :) uwielbiam Paryż i jego motyw - wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy wolny czas trzeba spędzać aktywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! udanego urlopu i jak się zdecydujesz na Hiszpanię to zapraszam!! :)

    i może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.