9.2.14

Woskowane rurki

Takie spodnie podobały mi się od samego początku, ale jakoś nie trafiłam na ciekawe w żadnym sklepie (takie, które nie są kosmicznie drogie i nie świecą jak...) W końcu zaczęłam ich szukać na allegro i po tygodniu udało mi się wygrać aukcję ( nowe, wylicytowane za 36 zł :) ). Także myślę, że się opłacało, bo podobne widziałam w Camaieu za ok 150 zł.





spodnie- 36 zł allegro, sweter- 39 zł Top Secret, buty- 19,90 zł Pepco, zegarek Geneva- ok. 12 zł allegro, wisiorek- ok 2,50 zł allegro

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają :) Dobiłaś niezły interes ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie super! Moje woskowane rurki uwielbiałam, dopóki nie zaczął schodzić z nich wosk.. I prałam je w pralce, przewrócone na lewą stronę w temp. 30 stopni i pranie na tylko 15 minut ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że z moimi nic się nie będzie działo...

      Usuń
  3. Bardzo korzystnie się prezentują :) No i naszyjnik - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ty te oferty znajdujesz to ja nie wiem :P spodnie fajne, ale sweterek rowniez :P i moj zegarek widze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam takie woskowane spodnie :)
    Świetnie w nich wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodenki. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love it! <3 Cute pants and necklace! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?<:

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam nie przebadam za wisiorkami :3 zdecydowanie wolę bransoletki :P Ale za to twoje jeansy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.