19.2.14

Trendy wiosna 2014

Mam wrażenie, że od kilku sezonów trendy się nie zmieniają. Co jakiś czas wchodzą nowe, ale nie jest tak, że to co było modne w zimie na wiosnę się już nie nadaje (np pastele- niektórzy nie tolerują ich w sezonie zimowym, a były modne). Nigdy za bardzo nie śledziłam trendów ani ślepo nie podążałam za modą. Ubieram się w to co mi się podoba. Ale chyba wszyscy mamy z nimi styczność- robiąc zakupy w prawie każdym sklepie znajdziemy rzeczy, które są na czasie. Przyznam, że kilka trendów mi się podoba, od zawsze uwielbiałam biel czy pastele. Przeglądając różne strony i gazety zrobiłam mały spis tego co będzie modne wiosną 2014 :)


  • W nadchodzącym sezonie projektanci stawiają na: błękit, indygo, żółty, róż i biel.


  • Pastele

  •  Bomber Jackets

  •  Spódnice- długość midi (tego akurat nigdy nie lubiłam ;P )

  •  Krótkie topy (tego też nie lubię..szczególnie w połączeniu z biodrówkami) 

  •  Koronka (uwielbiam)

  •  Sportowy styl

  •  Błyszczące materiały
  •  Koszule ( w męskim stylu)
  •  Pantera i zebra- najlepiej naraz (nigdy nie lubiłam motywów zwierzęcych)
źródło obrazków: google


Które trendy przypadły Wam do gustu? :)

10 komentarzy:

  1. Co do spódnica, wolę mini i maxi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) do kolan albo do ziemi :)

      Usuń
  2. Fajne ciuszki. A jeśli chodzi o spódniczki, to ja wolę długości do kolan. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj nie lubię midi. Ale pastele jak najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się tam zbytnio modą nie kieruję, podobnie jak ty ubieram się w to co mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. midi może i nie są złe ale niestety ja w nich nie wyglądam ;d co do krótkich topów, przypomniały mi się czasy podstawówki, widać moda wraca ;d
    a koronki też uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja strasznie nie lubię kurtek stylu Bomber :/ Są dla mnie strasznie niewygodne. Miałam kilka ale się ich pozbyłam zostawiłam jedną, która skradła moje serce fajnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nic mi sie nie podoba :D oprocz pastelowych bluzek :P topy sa fajne mega, ale trzeba miec swietna figure, tzn talie, biust i wieksza pupe i leza genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.