4.2.14

New in :)

 Uwielbiam oglądać takie posty, więc na moim blogu też pojawiają się co jakiś czas. Szczególnie teraz, kiedy pogoda często nie pozwala na robienie zdjęć na dworze a w dodatku mnie przewiało i muszę uważać ;/  Pogoda jest w sumie ładna, na Dolnym Śląsku znowu mamy wiosnę, śnieg stopniał i temperatura powyżej 5 stopni kiedy po drugiej stronie kraju zima stulecia...


 Przejdźmy do tematu posta, czyli nowości :) Wszystko zostało kupione po Bożym Narodzeniu, w trakcie wyprzedaży.

 Grafitowy gruby sweter C&A- 27,90 zł, dżety doczepiłam ( 4,75 z przesyłką, allegro)

 Bluzka w kwiatki- ok. 4 zł sh, bordowy sweter- 35 zł Butik

Woskowane rurki- allegro, wylicytowane za 36 zł <3 długo szukałam idealnych

Śliczny kremowy sweterek przeplatany błyszczącą srebrną nitką- 39,99 zł Top Secret. Cena początkowa 139,99 zł co mnie zszokowało...

Wpadło Wam coś w oko? :)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sweterki, śliczne wybrałaś ;*
    Te cena takie są, bo wywyższają, ale potem spuszczają do normalnych ;)
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pierwszy sweterek, dżety dodają mu uroku ^.^ A woskowane rurki też mam, również czarne. Długo szukałam idealnych - nie chciałam typowej sztucznej skóry, według mnie wygląda dość tandetnie :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze doczepilas te dzety mega ciekawie teraz wyglada ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni sweterek super :)

    Www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też pogoda jak najbardziej wiosenna. Z ubrań ten ostatni sweter chyba najbardziej mi się podoba, ale jestem też ciekawa tej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam sweterki! sweterki sweterki i jeszcze raz sweterki :D cudne są!
    ps: raczej nie skorzystam ze zniżki na okulary. Czy mogłabyś przekazać ją komuś innemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi, nie jesteś zobowiązana do wykorzystania zniżki :)
      listę zwycięzców wysłałam już 2 tygodnie temu także nie mogę nic z tym zrobić :(

      Usuń
  9. Rureczki super:) ja też uwielbiam polować na wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyprzedaże są super :D a spodobały mi się spodnie i sweterek granatowy i biały! i rzeczywiście cena fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm może też się zdecyduje pokazać moje wyprzedażowe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te Twoje nowości :)

    Zapraszam Cię na:
    Zapraszam na :
    letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaszalałaś na zakupkach :)
    ja ostatnio staram się nie kupować nic z ciuszków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.