29.1.14

Norweski wzór

  Norweskie wzory chyba nigdy nie wyjdą z mody. Nie ukrywam, że bardzo je lubię. Niekoniecznie muszą być na swetrze czy legginsach, wystarczy mi jak w tym przypadku zwykły komin, dzięki któremu całość wygląda fajniej :)
Na zdjęciach moja siostra i jej propozycja stroju do szkoły. Mam nadzieję, że będzie mi pożyczać komin bo jest świetny!



komin- 10 zł Cubus, bluzka- 10 zł H&M, sweterek- ok. 20 zł Mini Maxi, spodnie- 35 zł Butik
Wszystkie rzeczy upolowane na wyprzedażach :)

16 komentarzy:

  1. piękny komin kochana
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje ten szal-komin;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę cudny komin :)
    Obserwuję i czekam na rewanż! :) Pozdrawiam!
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komin :) mi zawsze będą się podobały takie wzory, a już w ogóle zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komin *_*
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście komin bardzo fajny i bluzkę siostra też ma ładną, ja niestety nie mam żadnej rzeczy z norweskim wzorem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie komin jest boki. bardzo lubię norweskie wzory i najlepiej wyglądają na dodatkach typu komin czy rękawiczki <3
    buziaki i zapraszam do wzajemnej obserwacji :-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam norweskie wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś starsza o 3 lata? W życiu bym Ci tyle nie dała, myślałam, że 20 lat masz! ;OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo osób tak myśli :) czasami mnie nawet o dowód pytają :)
      ale to chyba dobrze :)

      Usuń
  10. U mnie to różnie z tymi wzorami - raz jestem na tak, raz nie. Na tobie leży dobrze!
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie wzorki na zimę w sam raz :)) ja uwielbiam leginsy w reniferki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzeczka jest sliczna ;) jestem w szoku ze wszystko tak malo kosztowalo :) niezle perelki ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.