5.1.14

Back to the future 1

 Powrót do przeszłości (tytuł posta nawiązuje do świetnego filmu, może ktoś go pamięta) :) Nie aż tak odległej, myślę że zdjęcia były robione pod koniec maja. Pogoda za oknem różni się od tej na zdjęciach, ale świeci słońce i jest ciepło. Ciekawe czy taka sroga zima jeszcze do nas zawita. Pewnie tak..oby tylko nie trwała do maja.


 Wybieramy się dzisiaj do kina na Hobbita i przy okazji połazimy po galerii. Zaczęły się wyprzedaże, także mam nadzieję, że znajdę coś fajnego za grosze :) A Wy buszowałyście już po sklepach?



spodnie, koszula, torebka- Primark, kurtka- Mini Maxi, baleriny- nn

18 komentarzy:

  1. Leciutka i bardzo pastelowa stylizacja, fajnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co mi sie podoba tu najbardziej, chyba wszystko :) kurtka i koszula piękna! Jeju ale bym
    Chciała teraz taka pogodę:/ ja byłam na sklepach i nic mi sie nie podobało ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Future to przyszłość, a w tytule chyba chodziło o powrót do przeszłości czyli back to the past:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nawiązanie do filmu, więc właśnie to chciałam napisać :)

      Usuń
    2. spoko :) w sumie nie pomyślałam jak można to odebrać

      Usuń
  4. Nawet się nie obejrzymy, a znowu będzie maj... Wystarczy spojrzeć na pogodę za oknem. Przynajmniej za moim :c

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja :) do tważy Ci w pastelowych kolorach :) Jak tam Hobbit? ciekawy film?

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      fajny, mi się podobał :)

      Usuń
  6. Cudowny blog! Świetny post ! :)) Naprawdę mi się tu podoba, więc co powiesz na wspólną obserwację? :) Jeżeli się zgadzasz to daj mi znać w komentarzu u mnie na blogu, jeśli nie to po prostu zignoruj tą propozycję. Jeszcze raz fajnie tu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz, uwielbiam takie suptelne i delikatne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hah ja nawet zapomniałam o wyprzedażach :) jutro muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w paru sklepach, ale nic ciekawego i taniego nie znalazłam :/
    Mam nadzieję, że film oraz zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh :) ja mam nadzieje, ze w tym roku uda mi sie obejsc praktyki bo szkoda mi troche czasu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hobbit jak dla mnie rewelka choć nie przepadam za takim gatunkiem;)
    Świetna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie podoba mi się Twoja stylizacja, jest taka dziewczęca <3 uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.