23.12.13

Wszyscy mają okulary z Firmoo, mam i ja :)

 2 tygodnie temu dostałam maila od bardzo miłej Marshy z Firmoo- firmy, której pewnie nie muszę Wam przedstawiać, bo chyba wszyscy o niej słyszeli. Zaproponowano mi współpracę, oczywiście zgodziłam się :) Mogłam sobie wybrać dowolne okulary z ich strony za darmo. Firma opłaciła także wysyłkę (opcja szybkiej wysyłki). Po kilku dniach miałam już ustalone, które okulary wybieram, dostałam specjalny kod, który musiałam wpisać w zamówieniu. W piątek przyszedł e-mail informujący o wysyłce okularów, a dziś przed południem do drzwi zapukał kurier. Miły prezent na Święta :)


 Trochę bałam się zamówić okulary bez przymierzania, jednak na stronie Firmoo jest fajna opcja- wgrywamy swoje zdjęcie i wirtualnie przymierzamy okulary. Nie noszę okularów korekcyjnych, także mój wybór padł na przeciwsłoneczne. Dokładnie TEN model. 




W zestawie oprócz okularów dostałam pojemnik na okulary, pokrowiec, ściereczkę i śrubokręcik.

 Okulary bardzo mi się podobają, kontakt z firmą jest rewelacyjny- bardzo szybko odpisują na wiadomości, przesyłka również szybka. Jestem zadowolona z współpracy, a jest to moja pierwsza poważna współpraca i pierwsza firma, która poważnie do tego podeszła. Inne firmy zwodzą, długo odpisują...coś mi się wydaje, że napiszę też posta o ciekawych propozycjach, które dostałam, ale wygląda na to, że kiedy się zgodziłam to  zostałam "olana".

Jeśli macie ochotę podjąć współpracę z Firmoo to odsyłam Was na TEN adres. Warto zajrzeć :)




Życzę Wam wszystkim zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, 
spędzonych w gronie najbliższych, w miłej atmosferze.
Dużo ciepła dzięki ludzkiej życzliwości, odrobiny światła w mroku dzięki szczeremu uśmiechowi, radości w smutku dzięki ludzkiej miłości i nadziei na lepsze jutro w chwilach niepokoju.

Ania :)

14 komentarzy:

  1. śliczne są ;)) również z nimi współpracuję :>
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja póki co im odmowilam?; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem :)
      ja tam korzystam, czemu nie :)

      Usuń
  3. Ja z nimi nie współpracuję :P Ale okulary spoko ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne :)
    Wesołych Świąt ♥
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne okularki. Ja jeszcze ich nie mam, ale bardzo chciałabym mieć. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ohoho jakie fajne okularki :) wzajemnie kochana! wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okularki :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna opcja z tym wgrywaniem zdjęć. Ja zawsze się boję zamawiać okulary bez przymierzenia, ale jak widać pomyśleli o rozwiązaniu na to. Fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.