30.12.13

New in- prezenty i zakupy

 Miałam nie dodawać takiego posta, ale skoro sama bardzo chętnie takie oglądam, to w sumie czemu nie :)
 Bez przeciągania zapraszam do zobaczenia nowości, które dostałam od Gwiazdora (nie wiem kto u Was rozdaje prezenty w Wigilię :) ) oraz rzeczy, które sama sobie kupiłam. 


Brązowe "emu"- Tesco F&F 42 zł, ale miałam zniżkę 10 zł. Ostatnio chwaliłam się, że moje biedronkowe emu za 30 zł są niezniszczalne (chodziłam w nich już prawie 3 sezony) i kurcze zaraz po opublikowaniu tego posta zrobiła mi się dziura w podeszwie...ogólnie pękła cała podeszwa ;/ Także trzeba było kupić nowe :)


Tregginsy-  Tesco F&F 37 zł, prześliczny sweterek- też F&F prezent od Narzeczonego :*

Bluzka z ćwiekami- Top Secret 25 zł, bluzka z koronką - 4,90 zł Pepco (mają mega wyprzedaże- warto zaglądnąć, pełno bluzek za niecałe 5 zł, mgiełki, sweterki, bluzy za 15 :) )

Tusz Rimmel Scandaleyes- prezent od Narzeczonego, korektor pod oczy Catrice- Natura 12, 99 zł

Zakupy w DM :) Wszystko za niecałe 4 euro, czyli ok. 16 zł

I reszta prezentów- balsamy, kosmetyki do kąpieli, perfumy i bransoletka :) Gwiazdor był bardzo hojny w tym roku.




Szampańskiej zabawy i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

25 komentarzy:

  1. Genialne rzeczy :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten Rimmel, yeah! ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy ;)))
    // klikniesz na moim blogu w baner cozbest? to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuje niskie emu, takie za kostkę :) cudaśne te prezenty ! Szczególnie buzka z ćwiekami *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze az zaluje ze blizej tych bluzeczek nie pokazalas z pepco ;) tzn dokladniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe prezenty! Kocham emu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Kochana !
    Chciałam Ci powiedzieć, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna notka i jeszcze lepsza grafika bloga naprawdę jest czego pozazdrościć :D
    Zapraszam siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, cześć, jestem Poppy C:
    Chciałam tylko napisać, że jakoś przyjemnie mi się tutaj przebywa :))
    Hmm.. może obserwujemy?
    Jeśli ci się spodoba, to zacznij, potem napisz mi o tym, a ja zaobserwuję również ciebie :D
    Mój blog: miauczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm.. to może spróbuj przez pulpit nawigacyjny? nad listą obserwowanych blogów jest przycisk dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. w weekend pewnie :) będę miala w końcu trochę wolnego czasu, może uda się jakieś zdjęcia zrobić :)

      Usuń
  12. sweterek w kwiatki wydaje się uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, muszą cudownie pachnieć :) To widzę, że sporo sezonów Ci wytrzymaly :) Ja bardziej lubię emusie za kostkę, bo nie lubie jak mi odstaja, a nigdzie nie moge znaleźć przylegających.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają te za kostkę :) i chyba wszystkie tak odstają ;/

      Usuń
  14. Widzę, że dostałaś bardzo fajne prezenty ;)

    Mam do Ciebie także małą prośbę: jeśli chciałabyś mi pomóc proszę kliknij w baner sklepu aupie po prawej stronie lub w linki w tym poście: http://dusza-marzycielki.blogspot.com/2014/01/aupiecom.html .
    To dla mnie naprawdę wiele znaczy, a dla Ciebie to tylko chwilka ;)
    Jeżeli kliknełaś napisz mi to w komentarzu, a ja spróbuję się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jadę do tesco po te buty!!<3
    szukam takich i jeszcze ta cena!<3
    +zapraszam do siebie na rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo nieźle, bogaty ten Gwiazdo był ;d super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.