5.12.13

Lakier piaskowy Lovely

 W dzisiejszym poście moja opinia o piaskowym lakierze do paznokci Baltic Sand firmy Lovely, jednak na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnią notką oraz za wszystkie kliknięcia :* Nie spodziewałam się, że będzie ich tak dużo. Mam nadzieję, że nie pójdą na marne, bo firma się jak na razie  nie odezwała ;/ No ale czekam :)

Ok, przejdźmy do lakieru :) Kupiłam go podczas promocji -40% na kolorówkę w Rossmannie ( a tak a propos tej promocji- byłam następnego dnia po zakończeniu promocji w Rossmannie i zauważyłam, że ceny ostro zjechały w dól..wyszło na to, że niektóre kosmetyki miały specjalnie podniesioną cenę. Spodziewałam się tego, ale na np tuszach do rzęs z Maybelline było to prawie 10 zł). 
Lakier kosztuje ok. 8 zł, zapłaciłam za niego ok. 5 zł. Wybrałam kolor morski.

Zdjęcia robiłam w różnych porach, dlatego się różnią :)

Opakowanie jak opakowanie- normalne, wszystkie lakiery wyglądają podobnie :)  Pędzelek też standardowy, nie za duży, nie za mały. Wygodnie się nim maluje.


 Jedna warstwa pokrywa paznokcie, jednak nałożyłam dwie- kolor jest bardziej intensywny. Paznokcie mają ciekawą chropowatą powierzchnię. Lakier zawiera brokat, co go jeszcze bardziej uatrakcyjnia.

 Bałam się, że lakier szybko się zmyje, jednak bardzo mile się zaskoczyłam. Dopiero czwartego dnia wieczorem zaczął lekko schodzić na końcach paznokci. Oczywiście w tych dniach wszystko robiłam tak jak zwykle :) Tak samo często myłam ręce, naczynia, sprzątałam itp. Nie odpryskiwał tak jak inne lakiery. Czytałam, że niektóre dziewczyny nie były zadowolone z jego trwałości. Ja jestem zadowolona, jednak u mnie tylko niektóre lakiery szybko odpryskują. Pozostałe trzymają się dosyć długo, dlatego jeśli chodzi o trwałość to moja opinia może nie być przydatna.

 Jeśli chodzi o zmywanie lakieru to jest trochę trudniej niż w normalnym lakierze, ale nie jest to niewykonalne. 

Z czystym sercem mogę go Wam polecić! :)

 Na koniec pochwalę się co kupiłam podczas akcji 40% na cały paragon w House :) Było mnóstwo rzeczy, które mi się podobaly, jednak muszę trochę oszczędzać, więc wybrałam miętowy sweterek i granatowe tregginsy.
Sweterek po przecenie- 24 zł, spodnie 29 zł :) Opłacało się.

24 komentarze:

  1. szalenie ciekawy efekt na pazurach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowy sweterek *-* Zakochałam się.
    Świetny lakier !

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten lakier, sama mam ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek lakieru, ładnie prezentuje się na pazurkach. Sweterek po lewej stronie zapowiada sie ciekawie, wrzuć jakąś stylizacje z nim w roli głownej, pzodrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek :) no niestety :D z ludźmi tak jest, nie dogodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, fajna promocja w House! ;) ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor na prawdę świetny, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie lakiery :))
    buziaki :* i wszystkiego słodkiego z okazji mikołajek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorek
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczynają mnie fascynować te piaskowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  11. Piaskowe lakiery są moim niedawnym kosmetycznym odkryciem, ale od pierwszego malowania wiedziałam, że to wielka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sympatyczny kolorek, ale ja już piasków nie kupuję. Jeden mi wystarczy w zupełności, bo jakoś mi się znudziły już ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny post :)))
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ubrania z House i lakiery ; )


    Obserwujemy? Napisz u mnie, a też cię zaaobserwuje! ; *

    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze z tej firmy lakierów nie miałam... A ze zniżek w House nie skorzystałam...

    http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
    A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy kolor. :)

    Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba. :)
    Z przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kolor lakieru. Po pomalowaniu paznokietki super wyglądają. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za takimi lakierami z brokatem, wolę te jednolite.
    To opłaciło się z tymi zakupami w Housie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też za bardzo nie lubię brokatowych, ale ten mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  19. podoba mi się ten kolor, fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie. :)
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.