16.12.13

Jeans+ parka :)

 Gdy piękna pogoda pozwala na robienie zdjęć bez kurtki to oczywiście musi mnie męczyć jakieś przeziębienie...Nie chcę i nie mogę się całkiem rozłożyć, więc przynajmniej pokażę Wam mój nowy nabytek- kurtkę. Kupiłam ją na przecenie w Top Secret za 159 zł. Wydaje się być cienka, ale jest bardzo ciepła. Nosiłam ją w trakcie tej ostatniej wichury (nie przepuszcza wiatru) i przy -5 i nie bylo mi zimno (a zawsze jest mi zimno :) ). Mam nadzieję, że mi posłuży.

Jak Wam idą przygotowania do Bożego Narodzenia? Ja już zaczęłam porządki, a za chwilę zacznie się pieczenie ciastek, potem ciast, gotowanie... :) Mam jeszcze kilka ważnych spraw do załatwienia, a najgorsze jest to, że nie bardzo mam jak i kiedy je załatwić. Oby się udało! 

Miniony tydzień przyniósł kilka niespodzianek, ten też się bardzo dobrze zaczął. Jeśli wszystko potoczy się w dobrym kierunku to niedługo pojawi się to na blogu :)

i


kurtka- 159 zł Top Secret, buty- 59 zł www.merg.pl , koszula- DIY, spodnie- 45 zł chińczyk

21 komentarzy:

  1. sliczna ta kurteczka i buty ;)) ja w mojej parce tez nie marzne, a nie jest taka gruba wcale :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te pierwsze zdjęcie ;)
    Obserwuje ;*
    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna parka,must have <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka !
    Ja poluję na kurtkę i buty ( naprawdę ciepłe ).
    U mnie porządki się już zakończyły. Teraz tylko pieczenie różnych rzeczy i ubieranie choinki <3
    Ja nie czuję tego klimatu, ponieważ nie ma ani grama śniegu :C

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Fajna kurteczka. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jest świetna! gdybym nie miała pewnie kupiłabym coś w tym stylu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :)
    Ja już upiekłam pierniki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna parka! ♥

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest świetna! W tym roku też właśnie takiej szukałam :) No no święta tuż tuż :) Pomału trzeba się brać za porządki, zakupowe szaleństwo i kuchenne rewolucje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie sporo śniegu leży :)

    buty na merg.pl zamówiłam i mam nadzieję,że jutro beda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :)
      mieszkam w górach i nie mamy śniegu :)

      Usuń
  11. śliczna parka:) muszę sobie wreszcie jakąś sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna parka :D Muszę sobie taką sprawić *-*

    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kurteczka!
    Pozdrawiam, Asia z F4E / btth.pl

    PS. Zapraszam wszystkich na moje pierwsze rozdanie butkowo-torebkowe: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że kurtka jest ciepła, najważniejsze ;) Ja ostatnio zaczęłam nosić płaszcz zimowy, a i tak jest mi zimno, mimo że prawdziwa zima tak na dobrą sprawę jeszcze nie nadeszła.
    Ja jak na razie zrobiłam porządki, upiekłam ciasto... a chyba od jutra dopiero nadejdą prawdziwe i intensywne przygotowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszcz :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super buty,pozdrawiam
    http://makemyworldofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.