12.12.13

Aupie :)

Słodka, nie ? :)

Dzisiaj trochę o sklepie, który zaproponował mi współpracę, a mianowicie o Aupie.com. Nie lubię za bardzo tego typu postów, ale współpraca jest dla mnie bardzo miłym wyróżnieniem, dlatego postanowiłam skorzystać :)
Sklep ma w swoim asortymencie bardzo dużo różnych ubrań. Każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i pasującego do własnego stylu.  Mi jak zwykle podoba się prawie wszystko, dlatego pewnie ciężko byłoby mi się zdecydować.


Ubrania które najbardziej mi się podobają. Jeśli możecie to klikajcie. Z góry dziękuję :*
Bardzo fajna kurtka. Uwielbiam takie kolorowe i kwieciste ubrania :)

Świetna katana.

 Śliczna apaszka.

Uwielbiam takie koszule. Pewnie Was już nimi zanudziłam :)

Ciekawa kurtka.

Bardzo fajny sweterek.  A sweterków nigdy za dużo :)

Podobają się Wam ubrania? Słyszeliście o tym sklepie?

28 komentarzy:

  1. Ale słoodka <33
    obserwuje ;3

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podobją ich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z nimi współpracuję :) Mają fajne ciuszki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ten mietowy sweterek mnie urzekł =)

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy poklikalam poklikaj mi:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/lovelyshoes.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy!
    Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz, tak też z tą firma współpracuję :)
    Poklikam i pomogę, a z Voguec to na jakich zasadach (możesz na priv jak chcesz xD)
    Obserwuje, teraz ty :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  8. na czym polegają te współprace? mogłabyś mi to wytłumaczyć ze szczegółami bo nadal nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ciuszki, a o sklepie jakoś nie słyszałyśmy do tej pory :)
    Ale mamy nadzieję, że uda nawiązać się współpracę i zaraz poklikamy Ci w linki :)) Trzymamy kciuki :))

    OBSERWUJEMY :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula i pierwsza bluzka obłędne <3
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda bardzo ciekawie;)
    zapraszam do mnie >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwujących;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  13. niebieski sweterek jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do siebie na konkurs DRESSALE! Do wygrania jest bon o wartości 30$! Zasady są proste i potrzebujesz zaledwie kilku minut! Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/in-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne i dziewczęce rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również z nimi współpracuję :) Trochę długo czekam na paczkę bo już 2 miesiąc ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz super szablon, wow! :D

    ciuchy mają super :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.