7.11.13

Zwyczajnie :)

 Zwyczajnie, ale w takim wydaniu czuję się chyba najlepiej :) Cenię sobie wygodę, fajne jeśli ubrania są modne, ale nie podążam ślepo za modą ( nie mam air maxów, pikowanej skórzanej spódnicy itp- nie będę nosić czegoś co mi się nie podoba tylko dlatego, że jest modne...niestety zauważyłam że dużo osób tak robi). Jednak wracając do tematu lubię się jakoś fajnie ubrać, miło kiedy ktoś zwraca na to uwagę i mówi, że mu się podoba- takie zainteresowanie jest dla mnie jak najbardziej ok :) Nie chciałabym natomiast i chyba nawet nie jestem aż tak odważna żeby szokować swoim strojem- takie zainteresowanie mnie nie interesuje.

Wszystko co mam dzisiaj na sobie widzicie pierwszy raz. Spodnie są stare, kompletnie o nich zapomniałam. Jednak bluzka i buty to nowości, które mogłabym nosić non stop :)
Długo szukałam idealnych workerów- klasycznych czarnych, bez żadnych dodatków, ocieplanych, które mogłabym nosić jesienią i zimą. I w końcu znalazłam!  Swoje ideały kupiłam w sklepie internetowym, który pewnie doskonale znacie- http://www.merg.pl/. Kosztowały niecałe 60 zł co mnie bardzo ucieszyło :)
Bluzka natomiast to prezent od Narzeczonego :* Myślę, że się nie obrazi jeśli zdradzę, że pochodzi ze sklepu Szachownica i kosztowała 19,90 :)





18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz <3 Super bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice details on that jumper!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szachownicowa bluzeczka wpadła mi w oko ;) bardzo ładnie wygladasz ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz a bluzeczka przepiękna ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka jest super!;D połącz ją z czarną spódniczką, będzie super!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie,skromnie ale efektownie:)bardzo proszę o tylko jeden klik u mnie na blogu w link sheinside...będę wdzięczna:)
    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam tez mam wylane na mode :) swietnie wygladasz, bluzka i buty sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Świetne buty ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja :) ja na co dzień też się podobnie ubieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy podobny styl ubierania :) lubię się ubierać skromnie chociaż od czasu do czasu coś mi odwali i na maksa kombinuję z ubraniami. Chyba jeszcze poszukuje własnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygoda najważniejsza :) Mnie się air maxy kompletnie nie podobają, nie wiem, co ludzie w nich widzą ;p
    Też poszukuję butów, w stacjonarnych sklepach niestety właściwie nic mi się nie spodobało, także chyba również będę musiała poszukać w jakimś internetowym.
    A no i ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem, najbardziej mi się nie podoba ten "prześwit", nie wiem jak to nazwać :)

      Usuń
  13. fajna bluza, lubię takie dżeciki! :)
    a co do riri...mega charyzma jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jej nie znoszę :) to co z siebie zrobiła jest dla mnie nie do przyjęcia...

      Usuń
  14. Zwyczajne stylizacje są najlepsze!
    Wyglądasz ekstra! Podoba mi się!
    Oby jak najwięcej naturalności! :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.