18.11.13

Pierwsze urodziny bloga- to już rok! :)

Dokładnie rok temu- 18 listopada 2012 roku opublikowałam swojego pierwszego posta. Na początku nie byłam pewna czy chcę prowadzić bloga, jednak teraz nie wyobrażam sobie żebym mogła przestać. Statystyki nie są może imponujące, ale nie to jest to dla mnie ważne. Przez długi czas po prostu wchodziłam tu od czasu do czasu, więc cieszyłam się, że ktoś tu zagląda.
Moje "stylizacje" nie są idealne i nigdy nie będą super modne. Pokazuję jak się ubieram na co dzień. Nie wydziwiam, czasami kombinuję, ale nie szokuję. 
Moje zdjęcia też nie są rewelacyjne, ale trudno. Na chwilę obecną nie mam innej opcji, więc są jakie są.

Dziękuję tym, którzy są ze mną od samego początku- jest kilka takich osób :)
To był udany rok! :)
 Czuję śnieg w powietrzu :)




+ moja ulubiona sałatka Piccante z KFC <3
Nie chciało mi się wychodzić z samochodu i robić zdjęcia, ale trzeba było ją zostawić na chwilę ;)

33 komentarze:

  1. super , gratuluję!:* pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz rok? ale to minelo... :) sliczna koszula i jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ !
    Śliczne zdjęcia i z miłą chęcią obserwuję :)
    Liczę na rewanż - zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! i oby tych lat jak najwięcej ;))
    śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to życzę dalej powodzenia! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości, ja mam swojego bloga trochę ponad miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka *.* na widok sałatki aż ślinka leci no i gratulację! Oby te lata blogowania były dla Ciebie udane :) wytrwałości zyczę na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego naj! i kolejnego roku życzę <3
    mmm sałatka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i życzę powodzenia,oby tak dalej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULACJE :)
    obserwujemy ? Ja już ♥

    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie gratuluję Ci serdecznie! i oczywiście życzę dalszych sukcesów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ! :) świetny blog i oby tak dalej ! :)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)
    ja wczoraj poczułam już śnieg w powietrzu;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę kolejnych urodzin i wielu sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje ;)
    Obserwacja za obserwację? ^^
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój blog ma tyle lat ile twój no może o miesiąc starszy :D Ja od dzisiaj będę stała bywalczynią :)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :D życzę powodzenia w dalszej działalności bloga ;)

    obserwujemy?
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ! ;) cudna koszula !

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super:d
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/small-variety-comodo.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz! gratuluję! tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez pamietam te szalone czasy farbowania rozowa bibula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wychodziły zawsze rude włosy :)

      Usuń
  23. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)
    Ważne, żeby być sobą i nie wydziwiać z Bóg wie czym tylko pod bloga.
    Oby jednak ten śnieg nie spadł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Życzę wtrwalosci i spełnienia prywatnych i tych blogerskich marzeń :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję i życzę jeszcze wielu miłych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.