27.11.13

New in + Rossmannowe "szaleństwo" :)

 

Za oknem zima- mróz i śnieg, więc częściej będą pojawiały się takie posty albo kosmetyczne, przynajmniej taki mam zamiar. Chyba, że znajdę jakieś dobre miejsce do robienia zdjęć wewnątrz, bo rozbierać się w taką pogodę niestety nie mogę.
Także zapraszam do oglądania moich nowości w szafie i kosmetyczce :)

 
 Bluzki- oczywiście delikatne mgiełki- uwielbiam takie i ciągle noszę :) Wystarczy założyć coś pod spód i na wierzch i spokojnie można w nich śmigać.
Morelowa- 14,90 zł Pepco, różowa- 9,90 zł allegro, w kwiatki- wymianka na szafa.pl
Jeśli jeszcze nie macie konta na takim portalu to zapraszam do rejestracji :) Można sprzedawać lub wymieniać swoje ubrania.

 Sweterki- ich nigdy za wiele :)
Fioletowy- 15 zł allegro (jest bardzo długi- w końcu znalazłam idealny sweter do legginsów), granatowy- 35 zł chińczyk (już go widzieliście)

 Wisiorek- 5 zł allegro, pierścionek sowa- ok. 2,50 zł allegro, kolczyki- 4 zł Mini Maxi, pierścionek z kuleczkami- ok. 5 zł prywatny sklepik

 Nowości kosmetyczne- zakupy i prezenty (Mikołaj w tym roku mnie wcześnie odwiedził :) )

 I na koniec moje Rossmanowe "szaleństwo". Poszłam z zamiarem kupienia kilku rzeczy typu dobry tusz, korektor pod oczy i wyszłam tylko z tym lakierem i różem do policzków. Zniechęciły mnie ceny, które były zupełnie inne (zawyżone) i 3 kobiety, które rozpychały się i nie chciały mnie dopuścić do szaf.
Widziałam, że większość z Was się obkupiła, ja zrezygnowałam. Tusz, który mi jedna z Was poleciła kupię po promocji (i tak kosztuje ok. 8 zł), a korektora poszukam kiedy indziej. 

piaskowy lakier Lovely- ok. 4 zł po promocji i róż- Wibo ok. 5 zł

28 komentarzy:

  1. Świetne koszule, zwłaszcza ta w kwiatki *-*
    Ja nawet nie byłam w Rossmanie- praca ;/
    Ale planuje sie wybrac w następnym tyg.
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten róż z Wibo :) Śliczne koszule, również uwielbiam mgiełki :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy:) piękna bizuteria:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. morelowa jest piękna *.* u nas Rossmann jest chyba w remoncie, więc muszę trochę poczekać, aż będę mogła sobie sprawić taki lakier do paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy !
    Szczególnie ten sweterek z chińczyka *-*

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam w moim Rossmanie marki Lovely i nie znalazłam :c Ale mimo to dwa razy wydałam tam już fortunę... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. eej podaj link do sprzedawcy tego dlugiego sweterka do leginsow ;)) o moj fluid ulubiony widze nawet masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sweterek kupiłam od jakieś dziewczyny, miała tylko ten jeden :(

      Usuń
  8. mam ten róż z wibo bardzo polecam! jest wydajny i dług sie utrzymuje na skórze ! w Ross szaleństwo, a półki coraz bardziej gołe sie robią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także dzisiaj kupiłam róż wibo, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Też byłam w Rossmannie i nakupowałam sobie kosmetyków za ponad 5 dych :D Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing items:)
    Don't forget to check out Dahlia's GIVEAWAY on my blog! only need to subscribe to their newletter to enter :)

    Leonor
    thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  12. koszule są świetne, uwielbiam takie dziewczęce kolory:) ta w kwiaty szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow rzeczywiście niezłe szaleństwo :D. Strasznie podobają mi się te koszule ,mają takie żywe kolory :)
    Obserwujemy?Jeśli tak to zaobserwuj mój blog ,wtedy ja zrobię to samo ;)
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mgiełki, szczególnie ta w kwiatki wygląda na bardzo ładną ;)
    Długi sweter też mam zamiar kupić, w końcu trzeba się będzie zacząć uważniej rozglądać.
    No i ładny wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne bluzki i sweterki :) bardzo mi się podobają :)
    a rossmannowe zakupy- kocham ich promocje ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. morelowa <33
    http://zaaczaroowana.blogspot.com/
    obserwacja za obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczki mgiełki świetna, ja również też je uwielbiam :) Śliczna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  18. morelowa jest boska!
    obserwujemy? :) pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny jest ten granatowy sweterek<3

    ps. Klikniesz u mnie w linki persunmall ? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta koszula w kwiatki, lubię róże z wibo :)zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny pierścionek z sową :) !
    PS Obserwuję, liczę na rewanż ;)
    pozdrawiam
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.