10.10.13

Wieczorny spacer :)

 Pogoda od kilku dni jest cudowna :) Jest ciepło i słonecznie i aż mi żal, że marnuję taką pogodę kiedy siedzę w pracy i przez okno widzę spacerujących ludzi. Całe szczęście kończę już o 14 więc praktycznie całe popołudnie mam wolne. Przedwczoraj skorzystaliśmy z Narzeczonym z wolnej chwili i wybraliśmy się na spacer:) Mimo tego, że w ciągu dnia było bardzo ciepło, to wieczorem się ochłodziło stąd komin i ciepłe i wygodne buty :)
Jeśli chodzi o strój to nie ma tu nic nadzwyczajnego. Typowy zwyklak, wygodny i ciepły- idealny na wieczorny spacer :)

J





PS. Biorę udział w rozdaniu u Tosi z http://nakolorowane.blog.pl.
Ostatnio mam dobrą passę, więc może i tym razem się uda :)

20 komentarzy:

  1. O tak pogoda ostatnio nas rozpieszcza;))
    Świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze, ze po 14 jestes wolna. ja np. dopiero wrocilam z uczelni a jest 20:41 :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :D
    http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również pogoda bardzo ładna:) Na szczęście mamy już weekend moja droga!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś pogoda była prześliczna, również z niej skorzystałam. ;) jakie urocze buciki!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo dziś już nie było tak pięknie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było :) tylko kolo 21 była burza ;/

      Usuń
  7. Wasze wspólne zdjęcie słodkie ;)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post:)))
    rozaliafashion.blogspot.com- klikniesz w baner SHEINSIDE na blogu? :)
    dzięki ;*
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się bardzo podoba pogoda, jaką aktualnie mamy :) 14 - to nie jest źle. Masz jeszcze z pół dnia do spacerowania.
    W takim razie oby udało Ci się wygrać w tym rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, kocham aktualną pogodę bo w końcu widać prawdziwą złotą jesień:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna! love your outfit! swietne buty <3
    xoxo
    urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. :) Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Już obserwuję: )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.