27.10.13

Prosty sposób na ciekawy manicure :)

 Pomysł oczywiście, nie mój- zaczerpnięty chyba ze zszywki. Postanowiłam go wypróbować. Nie mam wielkiego talentu, kosmetyczką nie jestem i robiłam go pierwszy raz, także proszę o wyrozumiałość :)
Do jego wykonania będziemy potrzebować lakieru (najlepiej ciemnego), mąki i lakieru bezbarwnego.

1. Malujemy paznokieć lakierem. Wybrałam ciemnoszary, kupiony na ryneczku za ok. 3 zł. Nie znam tej firmy, ale to już 2 lakier, który posiadam i utrzymuje się tydzień bez odpryskiwania itp. :)





 2. Obsypujemy świeżo pomalowany paznokieć mąką i lekko dociskamy.


3. To samo oczywiście robimy z pozostałymi :)


 4. Po jakimś czasie strzepujemy mąkę (ja wsadziłam ręce pod kran). Zostaje nam taka fajna chropowata powierzchnia :)


 5. Dla utrwalenia malujemy paznokcie np bezbarwnym lakierem.



Myślę, że dosyć fajnie to wygląda, a w jego wykonaniu nie ma niczego trudnego.
Niestety nie utrzymuje się zbyt długo i nie tak łatwo go zmyć, ale dla takiego efektu można się raz na jakiś czas poświęcić  :)

Pozdrawiam! :)

35 komentarzy:

  1. nigdy bym na to nie wpadła :D trzeba będzie wypróbować :) myślisz, że na jasnym lakierze będzie to źle wyglądało? bo nie mam na chwilę obecną żadnego ciemnego :)

    ps. czy mogłabyś kliknąć w banner Voguec po prawiej stronie na moim blogu? postaram się jakoś odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle na pewno nie :) trzeba by było wypróbować.
      Na ciemniejszym lakierze będzie to po prostu bardziej wyraziste:)

      Usuń
    2. dzięki za kliknięcie :) a z sheinside jeszcze nic nie dostałam :) czekam na płaszczyk właśnie :D ponoć już leci :3

      Usuń
  2. ooo nie znałam tego sposobu :D może spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam takie coś z solą, efekt bardziej widoczny, bo sól ma większe ziarenka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sposobu.!:D
    Przyznam, że wydaje mi się, iż na długich paznokciach byłby lepiej widoczny efekt.:)
    Ja chyba bym się za bardzo denerwowała przy zmywaniu.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale nie lubię mieć długich paznokci :)
      mi się trochę zdarł przy szorowaniu butów, przy zwykłym zmywaniu nie było tak źle :)

      Usuń
  5. no proszę ;) to jakbyś pomalowała lakierek piaskowym, teraz takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, sposób bardzo ciekawy :))))) trzeba będzie wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już taki gotowy kiedyś kupiłam kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. też ten pomysł próbowałam ze zszywki ;) świetne to jest, tylko mi szybko odpadał lakier, może za grubą warstwę miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy sposob, kliknij jesli mozesz u mnie w linki sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo mam lakier z tej firmy super jest :) a ten pomysł genialny :) fajny blog :>
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też widziałam tą technikę na zszywce ale wątpiłam żeby wyszedł z tego taki efekt, a tu proszę - pozytywne zaskoczenie ! muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł , prosty i fajne efekty!
    Obserwujemy? Ja juz!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. moja koleżanka robiła na matowym lakierze w pudrowym różu i wyglądało świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie się zastanawiałam, czy to działa. :d Dzięki za rozwianie wątpliwości. ;)

    www.sliwkawkompocie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajny efekt! :)
    Obserwuję :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe, na to bym nie wpadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow this is such a great idea.. Would definitely be giving it a try.x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście naprawdę bardzo fajnie Ci to wyszło! ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej , świetny pomysł :) Ale mi by się nie chciało czegoś takiego robić :D

    Zapraszam do mnie na konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś już próbowałam coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejo :) mam do Ciebie małe pytańko. Czy nie chciałabyś się przyłączyć do mojego postcrossingu? :) szczegóły na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.