19.10.13

Nie mam pomysłu na tytuł... :)



Myślałam 5 min nad jakimś  tytułem i nic sensownego nie przyszło mi do głowy..no cóż- bywa :)
Dzisiejszy post raczej nie będzie pokazywał stylizacji ("stylizacja" to za dużo powiedziane, nie przebieram się, ubieram się normalnie i pokazuję Wam się tak jak chodzę na co dzień). Chcę Wam pokazać moje piękne okolice :)

Od  środy siedzę w domu, jednak dałam się chorobie. W sumie nie dolegało mi nic więcej oprócz gorączki. Całymi dniami oglądałam filmy i seriale :) Oj było mi potrzebne takie lenistwo :)

Zdjęcia robił Narzeczony, zatrzymaliśmy się na chwilę w drodze na zakupy (miałam zniżki do Takko, więc żal było ich nie wykorzystać ;) ).





sweterek- C&A wymianka na szafa.pl, tregginsy- Primark 9 €, buty- nn ok. 75 zł, bluzka- Reserved ok 19,90 zł.

PS. Biorę udział w rozdaniu u Eweliny :) Nie zgłaszać się, bo chcę wygrać :p


26 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze goraczka ustapi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia. :D
    Świetne zdjęcia.
    Ja ostatnio też nie miałam pomysłu na tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek i okolica też mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz :)

    appiappi.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. super sweterek;d

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;) www.xclaptrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter i miętowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zdjęcie jest super! okolica bardzo ładna, ale moja i tak ładniejsza :p

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, prosto wygodnie. ja ostatnio zaczynam odnajdywać się w takich prostych połączeniach, więc lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, fakt. spodnie tego kolesia są zbyt obcisłe, albo on za chudy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej ! ;)
    świetny kolorek spodni ;)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, cudny sweterek ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj do zdrowia :)
    Przecudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your photos, such a lovely background!❤ This is definitely an outfit I would wear for shopping as well, super comfy and cozy:) Hope you are feeling better.x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny sweter! wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj do zdrowia!
    Piękne okolice i świetne butki :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tytuł a treść się liczy ;)
    Świetny post i niesamowite zdjęcia!
    Wyglądasz pięknie!
    Szybkiego powrotu do zdrowia kochana :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie kupić jakiś ciepły sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jak wygladasz jest świetne;D Ale mega rozwaliło mnie 'nie zgłaszać sie bo chce wygrać' xD buehehe xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.