17.10.13

Neonowy akcent :)


 Czasami kiedy nie mam ochoty się "stroić", wymyślać i kombinować ze strojem lub zwyczajnie założyć elegancką bluzkę wskakuję w zwykłą sportową bluzę i trampki. Tą kupiłam w wakacje w Szachownicy za 29,90 zł. Niby taka zwykła szara, ale dzięki różowemu neonowemu nadrukowi nie jest taka nudna. Szybko stała się moją ulubioną bluzą :)

Oprócz ulubionej bluzy zobaczycie tu także moje ulubione trampki :) Kupiłam je w New Yorkerze w Libercu za 120 Kč. W Polsce (przynajmniej w pobliskich NY) takich nie widziałam.
Nie mogło zabraknąć także mojej ulubionej bransoletki w różowym neonowym kolorze (6 zł), która fajnie się komponuje z nadrukiem na bluzie i butach. 

Jak widzicie dzisiaj sami ulubieńcy :)









24 komentarze:

  1. Ja robię dokładnie to samo. :)
    Ulubiona luźna bluza, jeansy ewentualnie legginsy i sportowe buty. Tak jest najwygodniej. :D
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampałeczki są mega! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne trampki ;> Ja bardzo lubię chodzić na luzie, choć nieodłącznym elementem są rurki, które dla mnie są mega wygodne, toteż je wręcz ubóstwiam. Twoja bluza jest całkiem fajna, choć nie do końca w moim guście. Gdyby była czarna, może bym nawet kupiła podobną, lecz wolę te rozsuwane.
    Bardzo ciekawego bloga prowadzisz, przyjemnie się czyta Twoje posty.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej odchodzę od czarnego koloru :) kiedyś go uwielbiałam, teraz tylko czasami ubieram się na czarno. A bluzy właśnie wolę zakładane przez głowę :)
      dziękuję :)

      Usuń
  4. Też lubię chodzić ubrana "na luzie" :) Jasne, ze obserwujemy! Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio też nie chce mi się jakoś 'stroić' i ubieram co popadnie ;P Hah, wszystko co ulubione, w takim razie chyba bardzo dobrze czułaś się w takim stroju :) Fajny napis na bluzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po pracy zazwyczaj wkładam bluzę:)mam podobną ale na zamek, wygodnie i lużno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny look :) pozytywnie wyglądasz!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie stylówki ! :) luźno ale i charakterystycznie :) o to chodzi. :D

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Neony w takich ilościach nawet mnie się podobają - mnie, fance stonowanych barw :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. na luzie i bardzo fajnie;))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna bluza;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza. :)) Bardzo podoba mi się Twój blog.. :)
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluza:)szukam właśnie szarej;)
    Uwielbiam kontrasty!

    Miłłego weekendu pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia ;) ładniutką masz bluzę .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.