14.10.13

Mała czarna z Mohito :)

Tą sukienkę pokazywałam Wam w sierpniu, dostałam ją na urodziny od rodzeństwa :) W piątek byłam świadkiem na bierzmowaniu, więc miałam idealną okazję do założenia jej. Sukienka jest bez rękawów, pod spodem miałam zwykłą bluzkę z długim rękawem. Nawet nikt nie zauważył, że to nie 'całość' ;) Warto mieć takie basicowe rzeczy w swojej szafie.
W robieniu zdjęć przeszkadzał Harnaś, bo chciał się pobawić, zresztą załapał się na kilku zdjęciach :)






PS. Wszyscy chorują...Mam nadzieję, że nie dajecie się chorobie :) Ja wróciłam dzisiaj z pracy z gorączką ;/ Oby jutro było lepiej.

26 komentarzy:

  1. kwintesencja kobiecości i elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo,dużo zdrówka!Ja jeszcze chronię się..
    Bardzo ładna sukienka,lubię ubrania z Mohito:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka no i super psiak ;)
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, świetnie wyglądasz!
    uwielbiam takie stonowane stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie nie widać, że pod spodem masz bluzke :D
    pomysłowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bardzo dziewczęco :) ale na plus oczywiście:P
    pozdrawiam serdecznie :)
    oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. suepr! faktycznie wygląda jak sukienka z długim rękawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, i super to połączylaś, naprawdę wygląda jak całość;)
    dziękuję za komentarz na moim blogu :) Pytałaś o wzajemną obserwację;) Pewnie- chętnie ! Jesli nadal jesteś zainteresowana to zaobserwuj i daj mi znac na moim blogu - ja na pewno się odwdzięczę;) buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądałaś ;) masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka jest świetna, super wyglądałaś :)
    Piękny piesek :)
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka , jak byś nie napisała ze masz pod spodem bluzkę to bym się nie zorientowała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak! Szafa bez baz to szafa niekompletna:) P.S. Dziękuję za odwiedziny (tu pokłon z moim Sherlockowym kapeluszem :) i zapraszam do częstszych odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.