6.10.13

Jesiennie :)

 Po bardzo zimnym wrześniu w końcu zawitała do nas ciepła, złota jesień :) Już brakowało mi słońca i ciepła. Przy takiej pogodzie od razu chce się żyć i poprawia się humor. Myślę, że nie tylko ja tak mam :)
W dzisiejszym poście zobaczycie prawie wszystkie nowości z ostatniego posta, ale tym razem na mnie. Zapraszam do oglądania!

 


 



sweter- 25 zł nn, spodnie- 45 zł chińczyk, torebka- Atmosphere (Primark- allegro) 33 zł z przesyłką, buty- 75 zł nn, kurtka- 70 zł F&F tesco, komin- Pepco 7 zł

31 komentarzy:

  1. podoba mi się 3 zdjęcie, tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się płaszczyk i buty :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, nie ma sprawy.
    Już zaobserwowałam, czekam na rewanż :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prosty zestaw :) Sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw na co dzień :) i oczywiście znowu wszystko tanie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię wynajdować tanie i fajne rzeczy :)

      Usuń
  6. śliczny sweterek:) uwielbiam paski
    obserwuje, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty :)
    Jasne, że obserwujemy! Ja już.
    berrysmileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygladasz :) tez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne focie :3

    obserwuję ;>
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ kolorowe liście na tych pierwszych zdjęciach - to w jesieni lubię :)
    Fajna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy sweterek! Lubię paski ;)) Jasne, że obserwujemy! Jak coś, to ja już ;)) Teraz Twoja kolej :)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
    Z chęcią zaobserwuję Twojego liczę na rewanż :)
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień :) bardzo fajne zdjęcia i ślicznaaa stylizacja :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna stylizacja <3 ja już obserwuję teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    mylifeasania.blogspot.com
    Mogłabyś napisać mi w komentarzu adres HTML do baneru z rings&tings?
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna <3 :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi sie podoba paskowany sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do odwiedzania nowego bloga po remoncie ---> www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.