2.10.13

Kilka nowości, oraz nominacja od Pauliny.


Dzisiaj kilka nowości, które znalazły się w mojej szafie oraz nominacja do Liebster blog, którą dostałam od Pauliny z http://doityourself.blog.pl/
Zapraszam do czytania :)
Na początek nowości :) Zacznę od torebki (Atmosphere), o której pisałam w ostatnim poście. Zamówiłam ją na allegro od użytkownika, który sprzedaje rzeczy z Primarka. Zapłaciłam za nią 33 zł, przesyłka była darmowa. Już stała się moim ulubieńcem :) Następne będą krótkie brązowe "emu" z Auchana za 30 zł i komin z reala za 17 zł. Ostatnią i najnowszą rzeczą jest długi sweter w paski (nn), za który zapłaciłam 25 zł. Wczoraj w Pepco znalazłam też fajną kurtkę na taką przejściową pogodę za 50 zł. Takiej mi właśnie brakowało :) I jak na razie przystopuję z zakupami :)

Jak już pisałam zostałam nominowana do Liebster Blog przez Paulinę z http://doityourself.blog.pl/. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.

Moje odpowiedzi:

1. góry czy morze?
Mieszkam w górach, ale chciałabym mieć domek nad morzem :) Nie umiałabym się zdecydować na jedno.

2. jeśli wakacje, to jakieś zacisze w Polsce, czy zatłoczona plaża w tropikach?
A może być zacisze w tropikach? :)
3. kosmetyki ‚sklepowe’ czy domowe?
Raczej sklepowe, nie robię niczego w domu.
4. moda czy wygoda?
Zdecydowanie wygoda, jednak fajnie jeśli jest to też modne.
5. książka czy film?
Zależy :)
6. najważniejsze dla Ciebie spełnione marzenie?
Spełniło się dużo moich marzeń, jednak teraz spełnia się najważniejsze- mam cudownego Narzeczonego i niedługo wychodzę za mąż :)
7. u płci przeciwnej ważniejszy jest wygląd czy charakter?
Charakter, chociaż wiadomo, że na wygląd i tak zwracamy uwagę, przynajmniej przy pierwszym spotkaniu.
8. czego na pewno nigdy nie zrobisz?
Nie wiem :)
9. czego nigdy nie zapomnisz?
Jest dużo takich rzeczy :)
10. lubisz ryzyko?
Czasami, adrenalinka i te sprawy ^^  Ale to też zależy od sytuacji.
11. Twój sposób na nudę?
Filmy, seriale, przeglądanie allegro, jeśli mam z kim to pójście na spacer.

Ponieważ już kiedyś brałam udział w tej zabawie to tym razem nie wymyślam nowych pytań i nikogo nie nominuję- zapraszam do zabawy wszystkich, którzy mają ochotę ! :)

25 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć domek nad morzem;)
    Świetna torba;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zdecydowanie wybrała morze. Jakoś za górami nie przepadam ;p
    Oj, chciałabym, aby kiedyś i mnie spełniło się marzenie z punktu 6.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba i buciki ;)
    też chciałabym mieszkać nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu ja nie trafiam na takie ceny? :< a co najlepsze ostatnio dość dużo razy byłam w auchan i takich butków nie widziałam ... a te które widziałam były drogie albo nie było mojego rozmiaru, jak zwykle, foch. xD
    P.S. mam nadzieję że będą zdjęcia z wesela? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym auchanie w którym byłam było bardzo dużo tych butów i wszystkie po 30 zł, krótkie, długie, w przeróżnych kolorach..aż za duży wybór :D
      będą...ale to jeszcze trochę czasu... :)

      Usuń
  5. ten sweterek i komin są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym wszystkie Twoje nowości przygarnęła ♥
    i też od mody wolę wygodę ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. już obserwuję, odpowiadam na odwiedziny u mnie :D
    bardzo fajny blog, będę wpadać częściej :)
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się torebka i wizja domku nad morzem :P Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://loreleifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great items:) would love it if you could check out my looks and tell me what you think:)) keep in touch dear!

    Leonor
    www.thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdobycze :)
    chętnie obserwuje :)
    zapraszam do siebie :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna notka :)
    pytałaś czy obserwujemy, ja już obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka! :)
    dziekuje za odwiedziny owszem obserwujemy :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. blog świetny, a rzeczy są mega!
    obserwujemy?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek :D + pytałaś czy obserwujemy, ja już
    http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc pozwolę się nominować :))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog !!!!! obserwujemy ? nazywamsiejustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie mi sie podoba post <3 :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.