10.9.13

Wakacyjne zestawy+ nowości :)


Najpierw nowości :) Część kupiłam, coś tam mam z allegro, coś z wymianki na szafie. W drugiej części kilka moich zdjęć z wakacji pokazujących stroje. Nie są to jakieś wyszukane stylizacje, tylko zwykle codzienne zestawy. Ogólnie na blogu pokazuję tylko to w czym faktycznie chodzę. Nie przebieram się do zdjęć i nigdy tego nie będę robić, bo blog ma być autentyczny. 
Zapraszam do oglądania :)


  Legginsy w ciekawe wzorki -Pepco (20 zł), beżowe tregginsy kupione w trakcie pobytu nad jeziorem (nn 15 zł)
 Krótkie kozaczki- nn (75 zł)
 Gruby sweterek z wymianki na szafa.pl- CA
Śliczna mgiełka wylicytowana na allegro za 1,25 ! :) (Atmosphere)

I to by było na tyle :) Ostatnio kupiłam też sobie fajną długą fioletową koszulę ze Stradivariusa w sh za 3 zł :)


Zdjęcia z wakacji. Tylko te bo jakoś nie było czasu na robienie zdjęć :)




10 komentarzy:

  1. Kozaczki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta koszula-mgiełka!!!
    ja kiedyś za 1,25zł wylicytowałam nowe szpilki, jeszcze z cenami,metkami.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kozaczki :)
    Przed wyjazdami zawsze postanawiam zrobić dużo zdjęć, a później też jakoś nie ma na nie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne !
    http://manka-maluje.blogspot.com/
    zapraszam do polubienia na fb! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.