22.9.13

Nowy członek mojej rodziny :) + Park Miniatur Zabytków Dolnego Śląska

Chcę Wam przedstawić nowego członka mojej rodziny :) Jest to śliczny 9-cio tygodniowy owczarek podhalański i mieszka z nami od kilku dniu. Jeszcze do końca nie wiadomo jak się będzie nazywał- ciągle trwają dyskusje na ten temat. W każdym bądź razie piesek już stał się ulubieńcem całej rodziny i przynosi wszystkim wiele radości :)

Jest przesłodki :)

Dzisiejszy post będzie także o mojej wczorajszej wycieczce do Parku Miniatur Zabytków Dolnego Śląska. Znajdują się tam miniaturki najważniejszych i najpiękniejszych zabytków mojego województwa, ale nie tylko, bo można tam także podziwiać np miniaturowy ratusz z Görlitz. Miejsce warte odwiedzenia, tym bardziej, że miniatury są idealnym odzwierciedleniem oryginałów- zawierają wszystkie szczegóły, ruszające się elementy, z klasztorów słychać koncert organowy nagrany w tych klasztorach, a na dachu wrocławskiego ratusza siedzi gołąbek, który znajdował się na zdjęciach według których tworzono miniaturę.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)











29 komentarzy:

  1. Jaki śliczny <3 też miałam kiedyś owczarka podhalańskiego :) nazywał się Hajduk (cokolwiek to znaczy) :D teraz mam mieszańca owczarka niemieckiego i mieszańca owczarka podhalańskiego z bernardynem :D owczarkowelove :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome trip! And such a cute little puppy! :)
    Thanks for your reply. I follow via gfc now but I don't see you among my readers, would you mind checking it? :)

    xoxo
    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczni psiaczek <3 Bardzo fajna wycieczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak. *.*
    Zdjęcia fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. nice photos :) the puppy is adorable <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  6. The puppy is so cute! Let me know if you'd like to follow each other x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne miejsce na wycieczkę :) Może kiedyś odwiedzę!
    Cuuuudny psiaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. moje województwo ! byłam tam ,świetne miejsce ;)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wycieczka :)
    może obserwacja ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny psiak, 8 miesięcy temu też miałam problem z imieniem dla mojego owczarkowatego rozrabiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sooo cute!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks dear <3
    follow you back now :)
    wanna follow also on twitter?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely photo.
    Great blog. Would you like to follow each ohter? - it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    Minnja Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny piesek! ;)
    Obserwuję i liczę na to samo.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jakie słodkie maleństwo, rozczuliłam się. :) Nigdy nie byłam w tym parku, a wydaje się interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you. I followed back on GFC (100).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piesek jest prześliczny :) Jak już wymyślicie dla niego imię, to się nim pochwal ;)
    Park miniatur wydaje się być całkiem ciekawy. Kiedyś też miałam zwiedzić taki w moim województwie, ale w końcu do tego nie doszło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny piesałke, tfu tfu <3 Już jestem w nim zakochana!
    Uwielbiam parki miniatur :)
    Obserwuję, wpadnij do mnie i zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :)
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny piesek, prawdziwy słodziak, w mojej rodzinie również pojawił się mały szczeniaczek, kocham zwierzęta:)
    Świetne miejsce i super zdjęcia, jeśli kiedyś będę w tych okolicach chętnie tam wstąpię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe zdjęcia, wyglądasz cudownie
    Obserwuje i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aj tam park miniatur::D::D:D:D piesek kradnie serca wszystkich!!:D ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesli się uda to w przyszłym roku zrobimy sobie wycieczkę m.in do parku miniatur :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.