24.9.13

Nowości :)

 W dzisiejszym poście pokażę Wam kilka nowych rzeczy, które kupiłam w przeciągu tego miesiąca. Od razu na wstępie przepraszam za jakość zdjęć, ale ciągle pada, jest ciemno i trudno jest zrobić dobre zdjęcia w domu ;/ Całe szczęście podobno jutro i w weekend pogoda ma się poprawić- może wreszcie wyjdzie słońce.Oby! :)

 Czarne spodnie ze "skórzanymi" wstawkami- Szachownica 25 zł, bordowe- DIY (znowu bawiłam  się w farbowanie)

 miętowa bluzka z mgiełkowym tyłem i dżetami na ramieniu- New Yorker 20 zł

 miętowa bluza- Szachownica 29 zł

 Bluzka w odcieniu butelkowej zieleni (niestety tego nie widać). Jest rewelacyjna :) Sh- 2 zł :)

 gruuuube rękawiczki- może w końcu nie będę marzła w dłonie :)- KIK 13 zł, apaszka  w żółte neonowe grochy- New Yorker 4 zł

Fluid z Biedronki- 10 zł. Po przeczytaniu dużej ilości pozytywnych komentarzy w końcu się na niego skusiłam. Używam go już od jakiegoś czasu, wkrótce recenzja :)

Ostatnio kupiłam też krótkie brązowe "emu" w Auchanie za 29 zł i jedzie do mnie czarny kuferek z Primarka. Zamówiłam go za 33 z już wliczoną przesyłką :) Pochwalę się jak go już dostanę :)

Pozdrawiam! :)

26 komentarzy:

  1. oby sie poprawila! fajne nowosci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzję kremu bb :)

    również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !
    ps: klikniesz w link do strony jeden z firm z mojej ostatniej notki? bardzo chce z nimi nawiązać współprace, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojecia, wiem ze mam mieć ponad 100 to bede mogła cos wybrac sobie, chociaż pewnie nie uzbieram tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam pojecia, wiem ze mam mieć ponad 100 to bede mogła cos wybrac sobie, chociaż pewnie nie uzbieram tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest super, ale ta apaszka w grochy za 4 zł?:D super!
    Pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna miętowa bluza ! ;)
    z miłą chęcią obserwuję ;) i liczę na to samo ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości! Z miłą chęcią obserwuję :*

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale widze, ze i u ciebie sa nowosci!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta bluza i bluzka z sh :)
    Buty emu też by mi się przydały.
    Jestem ciekawa tego kuferka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się miętowa bluzka i bluza :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy :) Bluza miętowa cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na foto kuferka,bo tez chce sobie kupić,na razie na blogu mój niebiesiutki.. ale chce jeszcze jakiś czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a my chcemy widziec te nowosci na Tobie :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne nowosci <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.