7.9.13

Lato jeszcze się nie skończyło! :)

Resztę zdjęć z wakacji pokażę w następnym poście. Myślę, że pokażę też kilka nowości i moje nowe DIY. A dzisiaj znowu stylizacja siostry. Jeszcze na letnio :) W końcu lato się jeszcze nie skończyło, a gdzie nie spojrzę na ulicy co druga dziewczyna w płaszczu, grubym swetrze i kozakach. Pogoda jak na razie wakacyjna i mam nadzieję, że długo taka pozostanie :)
Siostra ma na sobie fioletową sukienkę z Croppa (30 zł), a do niej dobrała kolorowy naszyjnik z House, kupiony podczas jakieś akcji 50% na drugą rzecz z akcesoriów (ok.5 zł).





9 komentarzy:

  1. Ja tez mam nadizeje, ze pogoda na dlugo taka zostanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    http://ask.fm/LiliankaBlog




    OdpowiedzUsuń
  3. taka pogoda jak teraz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nich grzeje do listopada;))
    Ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś było bardzo ładnie ;) śliczna ta sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie tak może być przez cały rok
    śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym, żeby lato się nie kończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuuudowna sukienka! jestem ciekawa Twojego DIY;d
    obserwujemy?
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że taka letnia pogoda się jeszcze długo utrzyma. To czekam na ten post z DIY :) Ciekawi mnie, co tam stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.