17.9.13

Jeansowa koszula po raz kolejny :)

Ale tym razem jasna :) Pokazywałam Wam ją już dawno temu, chyba w którymś z moich pierwszych postów. Oczywiście DIY :) Obcięta z tuniko sukienki firmy Mexx i jakiś czas temu potraktowana wybielaczem. W pierwszej wersji miała nie być wybielana, bo kolor teoretycznie był ładny i tak leżała w szafie prawie rok, założyłam ją może z 2 razy. Ostatnio jednak ją wyciągnęłam, wsadziłam do wody z wybielaczem i mam swoją drugą wymarzoną koszulę- tym razem jasną :)
 BTW,  pisałam ostatnio, że lato się jeszcze nie skończyło...i kurde zapeszyłam. Możecie zwalić na mnie. Chyba, że tylko u mnie się oziębiło i ciągle pada... i tak od tygodnia :(




 koszula- stara sukienka+DIY, spodnie- 45 zł chińczyk, trampki- 129 Kč New Yorker

26 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądsz ;) pozytywnie ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest bardzo ładna:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wreszcie się skusze na jakąś zwykłą koszulę jeans i potraktuje ją wybielaczem,bo świetnie Ci wyszła :)
    super outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką samą tylko w ciemniejszym odcieniu, ogólnie jeans pasuje do większości stylizacji :-)

    Zapraszam do mnie :) a może poobserwujemy?

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta koszula :D masz talent do przerabiania ubrań :) u mnie lata już dawno nie ma :/ wczoraj było w miarę ładnie, a tak to ciągle pada :(

    Mam do Ciebie ogromną prośbę :). Czy mogłabyś kliknąć w banner Sheinside po prawej stronie na moim blogu?? Bardzo mi na tym zależy :). Postaram się jakoś odwdzięczyć :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za kliknięcie <3 obserwuję :) świetny masz nagłówek :D

      Usuń
  6. świetnie:) ja już obserwuję:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne trampki:) szkoda, że nie ma zbliżenia;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Denim on denim, it's nicely styled :) And I like those printes shoes :)
    If you want you can check out my blog & maybe follow each other?

    xoxo
    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiamy jeansowe koszule :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeansowe koszule! Ty swoją świetnie zestawiłaś ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula piękna :) Świetnie ją przerobiłaś.
    Nie tylko u Ciebie pada i jest zimno, ale... w końcu jesień idzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu wzbogacić moją szafę o taką koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the denim shirt, you look very stylish. :)

    Would you like to follow each other? Follow me if you want and I'll follow you back. :)
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.