28.9.13

Fluid matujący BeBeauty z Biedronki :)

Dzisiaj recenzja popularnego fluidu z Biedronki. Do jego zakupu miałam kilka podejść, jednak czytając pozytywne opinie w końcu się zdecydowałam. Trudno było wybrać kolor, bo nie ma testerów, więc odkręcałam tubki, patrzyłam do środka i wzięłam "na oko". Jak się okazało dobrze trafiłam :)
Fluid jest dostępny we wszystkich Biedronkach i kosztuje 9,99 zł, co wydaje się bardzo niską ceną jak na taki produkt. Wcześniej cały czas używałam rewelacyjnego jak dla mnie kremu BB z Rimmela (recenzja TUTAJ), jednak kiedy przyszła jesień wolę żeby moja twarz była bardziej matowa (ale do BB na pewno wrócę- używałam go non stop od maja i jestem zachwycona!).


 
 Fluid znajduję się w odkręcanej tubce (standardowy wygląd) i chyba nie muszę nic więcej pisać, bo każdy wie jak go wydobyć ze środka ;)
Tubka jest wygodna w trzymaniu, nie wyślizguje się z ręki, nie mam problemu z tym, że wyleci mi np za dużo fluidu.
 Fluid ma zmatowić skórę oraz pozostawiać efekt pudrowego, aksamitnego wykończenia. Sprawdźmy to! :)

 Dłonie mam bardziej opalone niż twarz, dlatego kolor wydaje się zbyt jasny.


 Jednak po rozprowadzeniu widać, że wtopił się i dostosował do koloru skóry.

Tak samo było z twarzą. Fluid ma bardzo fajną konsystencję, nakłada się go łatwiej niż krem BB od Rimmel. Z łatwością rozprowadziłam go równomiernie na całej twarzy. Szybko się wchłonął, ładnie pokrył drobne niedoskonałości, zmatowił skórę. Faktycznie tak jak obiecuje producent fluid ma aksamitne i pudrowe wykończenie. Twarz jest jakaś taka delikatna i wygładzona. Nie muszę dodatkowo używać pudru w kamieniu, sam fluid mi wystarcza. 
Utrzymuje się dosyć długo na twarzy, twarz ładnie wygląda kiedy wracam z pracy- w trakcie nie robię żadnych poprawek. W ciągu dnia nie świecę się ( mam skłonność do przetłuszczania w strefie T), więc czuję się bardziej komfortowo. 
Podsumowując:
PLUSY:
  • niska cena
  • świetnie matuje
  • pudrowe i aksamitne wykończenie
  • nie zapycha
  • nie używam dodatkowo pudru
  • w trakcie dnia nie potrzebuję większych poprawek
  • bardzo podoba mi się zapach fluidu
  • dopasowuje się do cery, ładny odcień
  • nie brudzi
  • naturalny wygląd bez efektu maski
MINUSY:
  • w mojej Biedronce nie ma testerów, więc trzeba wybierać kolor na oko
Na chwilę obecną nie znalazłam żadnych innych minusów. Dołączyłam do grona wielbicielek fluidu bebeauty!

A Wy już go używałyście?

28 komentarzy:

  1. jeszcze nie próbowałam, ale widzę że ma dużo zalet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że go wypróbowałaś, bo byłam go ciekawa ale nie wiedziałam, czy jest coś warty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak pachnie? generalnie wolę fluidy bezzapachowe, ale ciężko mi znaleźć odpowiedni żeby był jednocześnie i dobry jakościowo i bezzapachowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się zapach podoba, ale każdy ma inny gust :) najlepiej samemu sprawdzić :)

      Usuń
  5. Ostatnio w biedronce nawet miałam go w ręce ale to że nie ma testerów niestety mnie zniechęciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie miałam to samo, kilka razy już go wkładałam do koszyka i rezygnowałam

      Usuń
  6. nie próbowałam ,ja używam cały czas tego samego ;) nie lubię zmieniać fluidu bo z moja jasna cerą jest to bardzo trudne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ciągle szukam, lubię testować, więc nie przywiązuję się do jednego kosmetyku :)

      Usuń
  7. zastanawiałam się nad tym fluidem ale że jeszcze mi się stary nie skończył to na razie nie kupowałam ;d
    zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący...ale to chyba jeszcze nie to czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go tylko niestety zostawaly smugi :(
    zapraszam do mnie:D
    rozaliafashion.blogspot.com
    nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie zostawia żadnych smug i bardzo dobrze mi się go rozprowadza :)

      Usuń
  10. Ejjj! :) U mnie w biedronce są testery takie malutkie :) A ten fluid uwielbiam i używam już drogi rok ciągle :) Szkoda tylko, że są dwa czy 3 kolory do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dłonie rzeczywiście MOCNO opalone ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz i nim słyszę ale wydaje się być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Pytałaś, czy obserwujemy. Ja już! ^^ Fajny blog. ♥

    http://be-better-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok ja już obserwuje twoja kolej :D diana-dianaa-diana.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już!
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez juz obserwuje :*

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny, w Biedronce pojawił się krem BB firmy Bebeauty. Czy któraś z Was już go wyprónowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie wiedziałam :) będę musiała sobie kupić, jak wyprobuję to na pewno coś o nim napiszę

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.