6.8.13

Urodzinowo :)


Wczoraj obchodziłam urodziny :) Szkoda, że musiałam iść do pracy, ale mimo wszystko spędziłam bardzo miły dzień (biorąc pod uwagę to, że świętowałam już w niedzielę :) ) Chciałam wyglądać trochę inaczej niż zwykle, ale też wygodnie i nie za elegancko ze względu na upał i pracę. 
Wybrałam białą bluzkę z baskinką, którą już kiedyś pokazywałam. Doszyłam do niej koronkę i wydaje mi się, że wygląda o wiele lepiej. Do tego zwykłe granatowe jeansy i koturny (do pracy zamieniłam je na balerinki). Niby nie ma w tym zestawie niczego specjalnego, ale mi się podoba :)







 kolczyki- prezent urodzinowy od Narzeczonego ;* są cudne :)

bluzka- Orsay 20 zł, jeansy- chińczyk 40 zł, koturny- nn 40 zł, kolczyki- prezent, duży pierścionek- nn 2,50 zł

A na koniec sukienka z Mohito, którą dostałam od rodzeństwa. Jest prześliczna! :) Zakochałam się w niej :)



17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!!!!:)
    ładna sukienka:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądałaś :) najlepsze życzenia! piękny prezent również :) To już jesteś zaręczona? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta baskinka! ;) wszystkiego najlepszego w takim razie jeszcze raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Świetne koturny ;) Póki co podoba mi się wszystko, co ma motyw kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :)))
    Gdzie pracujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka! Wszystkiego najcudowniejszego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! Strasznie podoba mi się ten pierścionek ;]

    będzie mi bardzo miło jeżeli mnie zaobserwujesz <3! http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego! :* wyglądałaś prześlicznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.