14.8.13

OOTD + new in :)

Jeszcze kilka lat temu wolałam ubierać się w ciemne, bardziej stonowane kolory. Później stwierdziłam, że lepiej wyglądam i się czuję w jasnych i żywych kolorach. Teraz znowu idealnie się czuję w pastelach (chociaż całkowicie nie zrezygnowałam z wcześniejszych przyzwyczajeń). Moja szafa przez te lata przeszła ogromną zmianę. Myślę, że ja też :)


 W dzisiejszym poście mam na sobie : bluzka (Mohito- 25 zł), tregginsy (Primark- ok. 36 zł), trampki- nowość kupiona w Libercu (New Yorker 129 Kč, czyli ok. 21 zł), bransoletka (prezent od przyjaciółki), opaska z dżetami- także kupiona w Libercu (New Yorker- 29 Kč, czyli ok. 4,70 zł). Ogólnie zauważyłam, że w trakcie promocji wszystkie bluzki w NY przeliczając na nasze były tańsze. Te, które u nas kosztują 20 zł, tam były za ok. 12 zł. Tak samo trampki, nie wiem jak teraz bo u mnie już moich nie ma, ale jak były na promocji to za 40 zł, a ja je kupiłam za ok. 20 zł :) W jakiej cenie są u Was?








12 komentarzy:

  1. Świetne te tregginsy, właśnie szukam jakichś na jesień..
    w ogóle super ta stylizacja i nie droga!
    zapraszam do siebie,Karina

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,a skąd jesteś?
    Może faktycznie mieszkamy blisko siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, szczególnie podobają mi się bransoletki, słodziutkie są <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jednak mamy do siebie troszkę,choć to samo województwo :)
    Ja Międzylesie, samo południe Kotliny Kłodzkiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz! ja też wolę jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluzeczka:D dobralabym do niej długą czarną maxi skirt:DD:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. I just found your blog and I really like your concept,plus your pictures are amazing:)
    Would you like to stay in touch and follow each other?If you like my blog,just tell me:)
    xoxo Vesi from:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Człowiek się zmienia, gusta również :) ja kiedyś też ubierałam się zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś wolałam ciemniejsze ubrania. Teraz mam chyba więcej jasnych.
    Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja znowusz pamietam jak ubieralam sie tylko na czarno.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GREAT post:) your blog Is always so inspiring and makes me smile.

    Check out my blog for some cute Swedish decor inspiration:)

    Have a great weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.