15.7.13

New in


W dzisiejszym poście pokażę Wam kilka nowych rzeczy, które uzbierałam od maja. Jutro albo pojutrze po pracy planuję pojechać po strój kąpielowy (widziałam śliczne u chińczyka do 25 zł :) ) i może bluzę (podobno jest coś fajnego w Szachownicy). 
Powiększyła mi się głównie letnia garderoba, mam nadzieję, że znowu wrócą upały, bo niektórych rzeczy jeszcze nie miałam okazji założyć albo założyłam raz :( 
Zapraszam do oglądania :)

balerinki: w paski (real 25 zł, kupiłam je za bon, więc nic mnie nie kosztowały), brązowe (chińczyk 29 zł)

 sukienka na jedno ramię Atmosphere ( sh 5 zł, planuję ją przerobić, na pewno obetnę rękaw)


 czarna sukienka w różowe kwiatki Atmosphere (allegro 7,50 zł), w kropki (F&F 27 zł), tunika (Pepco 10 zł)

 grafitowa bluzka z ćwiekami (allegro 10 zł), z flagą (sh 10 zł), granatowa mgiełka (H&M 10 zł)

 spodnie (chińczyk 40 zł), bluzka w kwiatki i motylki (Top Secret 20 zł), miętowa spódniczka (Lidl ok 20 zł), apaszka w kwiatki ( Pepco 7 zł)

 koralowa bluzka Atmosphere, rozmiar 42 ale fajne wygląda- uwielbiam ją :) Moja perełka z sh za 12 zł

 miętowa mgiełka nn ( zdjęcie przekłamuje kolor ) , kolejna perełka z sh za 9 zł

morelowa spódnica maxi (Szachownica 25 zł)

i na koniec sweterek z ćwiekami Atmosphere, który ostatnio zamęczam ( allegro 10 zł)

Coś Wam wpadło w oko?

12 komentarzy:

  1. ja też muszę odświerzyć zawartość mojej szafy... poluję między innymi na fajne tiszerty, balerinki i bikini :D te niebieski buciki - przecudne >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy udało Ci się upolować L(

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie to wszystko, ja niestety nie mam kasy :/ Ale jak już dostanę wyplatę to na pewno nie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wspaniała morelowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie identyczną maxi skirt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w morelowej spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co wpadło w oko...? Hmm... wszystko ;) Szkoda, że nie pokazałaś tych rzeczy, które leżą razem jakoś 'bardziej', ale mam nadzieję, że wkrótce zobaczę je w pełni w Twoich stylizacjach. I ceny też świetne. Cóż... teraz to i ja muszę w końcu udać się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niemalże identyczną MAXI! : ) ipolubiłam ostatnio Szachownicę ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.