3.7.13

Neonowa baskinka



Dzisiaj znowu siostra. Ma na sobie bardzo ładną różową bluzkę z baskinką, która w rzeczywistości jest bardziej neonowa, jednak ciężko uchwycić jej kolor na zdjęciu.
Jak mijają Wam wakacje? Powtórzę się, ale to napiszę...zazdroszczę Wam ich :( Przydałby mi się jakiś dłuższy urlop, na który niestety nie mogę liczyć ;/ Mam beznadziejny grafik w tym miesiącu, jestem już zmęczona psychicznie i fizycznie. Masakra jakaś ;/
Wracając do tematu posta- siostra ma na sobie : różowa bluzka (New Yorker 20 zl), spodnie (chińczyk 45 zł), sweterek (Mini Maxi  25 zł), miętowe trampki (czasnabuty 30 zł), bransoletka (prezent).
Ostatnio trochę poszalałyśmy na wyprzedażach i muszę przyznać, że powoli przekonuję się do H&M'u. Kupiłyśmy sobie świetne bluzki za... 10 zł :)





21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :)

    hi-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzka ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor bluzki i butów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co neonowe >.<
    troszkę wsłczuję, że nie możesz wypocząć i odetchnąć od pracy. W końcu każdemu należy się urlop :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka super :) Bardzo podoba mi się kolor trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łądny kolor, ale nie jest troszkę za luźna?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może na zdjęciach tak wygląda, ale nie jest :)

      Usuń
  7. Super jest ta bluzeczka, uwielbiam neony! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna, świetny kolor :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna ta bluzke ma :) u mnie narazie tez niezbyt wakacyjnie, praca i praca :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome outfit! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  11. To współczuję tego grafiku. Mam nadzieję, że będzie lepiej i zmęczenie minie.
    Ja się do H&M-u jakoś nie umiem przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną baskinkę, kolorek także piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka jest swietna:D:D:D nosiłabym ją chętnie, ale to za jakis czas!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.