29.7.13

Mix zdjęć z ubiegłego tygodnia.


Od ponad 2 tygodni są u mnie upały. Zaczynało się niewinnie, jednak od ponad tygodnia sięgają powyżej 35 stopni. Lubię taką pogodę, ale to co się teraz dzieje jest bardzo męczące i niebezpieczne. Dzisiaj w końcu zaczęło trochę wiać i pojawiły się chmury, więc można odsapnąć.
W ostatnim tygodniu miałam 4 dni wolnego, a przy takiej pogodzie aż żal było tego nie wykorzystać. Odwiedziliśmy kilka fajnych miejsc, na 3 dni pojechaliśmy do chłopaka, a od niego mamy ok. 20 km do jeziora więc tam też zawitaliśmy. Nie obyło się bez zakupów, no i prezentów :) W piątek miałam imieniny, które niestety spędziłam w pracy, za tydzień urodziny i pewnie też tam je będę spędzać, jednak jestem bardzo zadowolona bo dostałam nową propozycję pracy w obecnej firmie,  na innym stanowisku i w biurze. Nie było się nad czym zastanawiać. Wczoraj kończąc pracę cieszyłam się jak głupia, że to ostatni dzień :)
Ten tydzień był cudowny i żałuję, że tak szybko się skończył :(













11 komentarzy:

  1. Jaka fajna woda na tych pierwszych zdjęciach :>
    Najlepszego z okazji imienin imienniczko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taka pogoda jest niesamowicie męcząca, nie da się normalnie funkcjonować

    OdpowiedzUsuń
  3. śliccznie wygladasz :) zazdroszcze odpoczynku:) i gratuluje zdobycia pracy !

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nowej pracy!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jakie świetne to jezioro! gratuluje w takim razie sukcesów w pracy i życzę wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haa, primark to zło! :D jakie widoooki, widzę, że dość aktywnie spędzasz czas, to dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zło, które mogłoby być w Polsce :)

      Usuń
    2. no, mogłoby ale gdyby było to by było 5 razy droższe :/

      Usuń
  7. Zdjęcia świetne! :)

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.