18.6.13

Pomadki Eliksir Wibo

  
Dzisiaj post kosmetyczny. Pokazywałam Wam już kiedyś moje ulubione pomadki, ale do ich grona dołączyły następne. Ostatnio miałam fazę na pomadki, szukałam idealnej bladoróżowej lub nude, bo ciemne kolory mi nie pasują i tak trafiłam na pomadki Eliksir Wibo. Może nie takich dokładnie szukałam, ale cieszę się, że je znalazłam. Na chwilę obecną posiadam kolor 01 i 07, ale nie wiem czy na tych dwóch się skończy :)

Jak zapewnia producent pomadka ma podkreślać i nawilżać usta. Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo. A jak jest w rzeczywistości? 
 Według mnie tak jak wyżej, ale nie ubierałabym tego w tak „piękne” słowa :)

 


 Opakowanie- trochę tandetne. Łatwo się je otwiera i wysuwa pomadkę, ale jeśli chodzi o sam wygląd to producent mógł się trochę bardziej postarać. Napisy bardzo szybko się ścierają. Na jednym już praktycznie nie ma po nim śladu, a drugą mam ok 2 tygodni i widać co zostało. Całe szczęście liczy się wnętrze :)


A do wnętrza już nie mam żadnych zastrzeżeń. Piękne, żywe kolory (które niestety ciężko uchwycić na zdjęciu).


Moje dwa kolorki :)
.

Wszystkie dostępne kolory. Będę wypatrywać innych w Rossmannie bo bardzo je polubiłam :)

PLUSY :
  • nie wysusza ust, ładnie je nawilża 
  • nadaje lekki połysk, ale jest bardziej matowa
  • schodzi w całości, stopniowo, a nie jak niektóre pomadki plamami
  • wydajna
  • cena ok. 8 zł
  • nie podkreśla skórek, nie zostaje w załamaniach
  • idealna konsystencja , ani za miękka ani za twarda
  • nie topi się, nie łamie 
  • ładne kolory
  • ładny zapach
  • utrzymuje się ok. 2, 3 godz.
  • nie klei się, nie przyklejają się do niej włosy- czego nienawidzę :)
MINUSY:
  • opakowanie
  • najładniejsze kolory bardzo szybko znikają z półek :( ale to nie minus pomadki :) 

Jak widzicie same plusy :) Macie może którąś z nich?

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te pomadki :) Każda ma cudowny kolor <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je już kiedyś w koszyku, ale odłożyłam. Opakowanie opakowaniem, a liczy się wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po lewo świetny odcień

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Precioso sitio, llego hasta tu blog por intermedio de un comentario tuyo en el sitio de GABUSIEK, con tu permiso me quedo para seguirte.
    Abrazos desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba czas na zakupy ;d przydałby mi się nowy kolorek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wyglądają te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 07 fajnie wygląda :D

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.