14.6.13

Miętowo :)


Znudził się Wam już ten kolor? Mi nie :) I podejrzewam, że tak szybko mi się nie znudzi, bo uwielbiam go od zawsze- z tym, że wcześniej pod nazwą turkus lub morski...ale to prawie to samo. Coś pomiędzy niebieskim a zielonym. Moim zdaniem jest idealny na lato, ale nie tylko :)
Może tego nie widać, ale na zdjęciach to nie ja, tylko moja siostra. Spodobała mi się jej stylizacja, dlatego postanowiłam ją tu umieścić.
Siostra ma na sobie: sweterek (Pepco 30 zł), bluzka w paski ( Butik 20 zł; mam taką samą morelową, pokazywałam ją w tym poście), jeansy (chińczyk 45 zł- muszę sobie kupić takie same- są świetne! :) ), balerinki (ryneczek 40 zł). Całość 135 zł, myślę, że to całkiem dobra cena :)





12 komentarzy:

  1. Cena rewelacyjna. Ten sweterek cudowny :)
    Pozdrów siostrę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jestes chudziutka ;) spodnie fajny kolor maja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja! :) świetne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również dalej uwielbiam miętowy kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak ten kolor jest cudowny ;)
    a stylizacja mi się podoba, idealna na co dzień i w całkiem niezłej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja i świetny kolorek spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś samo określenie 'miętowy' ze względu na wielką popularność do siebie zraża. Hasło morski czy turkusowy bardziej mi się podoba.
    Ładny sweterek ma siostra i w ładnej cenie :)
    A u mnie niedawno zamknęli chińczyka :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.