21.6.13

Katana DIY + outfit

Dzisiaj pokażę Wam co zrobiłam ze swoją staaarą kataną :) Bardzo starą, chodziłam w niej jakieś 7 lat temu. Uwielbiałam ją, co niestety widać. Kolor się sprał, odbarwił, wytarł...nie wyglądało to ładnie (niestety nie widać tego na zdjęciach). W wybielanie bawiłam się już rok temu, zostało mi trochę Ace, więc postanowiłam spróbować wyrównać kolor i pozbyć się przebarwień. 
Wyszło tak jak chciałam, chociaż ze względu na to, że miałam mało Ace to katana tylko trochę się rozjaśniła. Kiedy pierwszy raz szukałam w internecie porad dotyczących tego ile wybielacza wlać do wody to nic nie znalazłam. W zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać wlewamy go trochę (słaby efekt, lekkie rozjaśnienie) lub całą butelkę (duży efekt, wybielenie). Jeśli jeans słabo się odbarwiał to dolewałam więcej wybielacza.

Przed:





Po:

Moja katana nabrała nowego koloru, nie widać już na niej przebarwień i przetarć i spokojnie mogę ją nosić :) 

W wybielaniu ważne jest to, żeby zaraz po wyciągnięciu jeansu z wybielacza wypłukać go i wyprać, a wtedy unikniemy żółtych i brązowych plam.

I katana na mnie :)






spódnica- ok. 20 zł funkyshop.pl, bluzka Atmosphere 12 zł sh, katana DIY, bransoletka Szachownica 5zł, baleriny nn 20 zł, kolczyki chińczyk 2 zł

14 komentarzy:

  1. super teraz wygląda!

    jutro robię moje DIY ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej bransoletka podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Great diy,I love the result! And I love your outfit,great print on the skirt! :)

    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę jestem pewna podziwu dla Twojej kreatywności :) I czekam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wybieleniu stała się jak nowa :) Ja nigdy jakoś z wybielaczem nie kombinowałam.
    Śliczna stylizacja a szczególnie bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful look, friend! Parfect!!

    Like:
    https://www.facebook.com/BLOGAngelPoubel

    Big Kiss ;*
    www.angelpoubel.com

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie widać różnicę :) ładnie wyglądasz w takich wesołych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie jasne katanki więc po wybieleniu jak najbardziej mi odpowiada:D:D:D jaram się też ciuszkami ombre:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.